خبرهای داغ:
تصویری در فضای مجازی منتشر گردید که در مراسم عزاداری سالار شهیدان لباس پرسپولیس به سیدحسن اهدا می شود و فرزند مبارکشان هم در اتاق شیشه ای و جای خنک به تماشای حضار عزادار نشسته است.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

خبرگزاری بسیج قزوین: تصویری در فضای مجازی منتشر گردید که در مراسم عزاداری سالار شهیدان لباس پرسپولیس به سیدحسن اهدا می شود و فرزند مبارکشان هم در اتاق شیشه ای و جای خنک به تماشای حضار عزادار نشسته است.
عزاداری در وی آی پی نوبر است! گرمی هوا به خاطر لباس روحانیت!
مدرس چگونه با لباس پشمینه و کرباس تمام دل ها را تسخیر کرده بود.
امام هیچ وقت در وی آی پی تکیه نکرد مگر بعد از رحلتش که بر مزارش کاخ ساختند تا نماد مستضعفان پس از ۱۴۰۰سال از یادها برود.

چه معنایی دارد که برای عزای امام حسین نتوانی گرما را تحمل کنی! پس اگر در صحرای سوزان کربلا بودید نمی دانم به کدام سمت می رفتید.
امام مستضعفان فرمودند: تنها کسانی با ما تا آخر خط خواهند ایستاد که طعم فقر و استضعاف را چشیده باشند.
چه داستانی داریم با کاخ نشینی و شکم سیرهای بی درد.خمینی امام مستضعفان را بعد از رحلتش کاخ نشین کردند. امروز هم عزاداری در وی آی پی و در اتاق شیشه ای به راه می اندازند.
کسی که نمی تواند برای عزای سالار شهیدان عرق بریزد چگونه می خواهد در لباس دین زخم شمشیر را به جان بخرد.
اما طعم فقر و استضعاف را نچشیدند و نمی دانند که اگر امام مستضعفان برانگیخته شوند و این کاخ اموی را بر مزار خویش ببیند چه سیلی بر این جماعت شکم سیر خواهد زد و همان برخوردی را با شما خواهد کرد که با سید حسین کرد.
عزاداری در وی آی پی و در قزوین هم جوان ۲۱ ساله تازه معمم شده پیش نماز می شود و آیت الله و حجت الاسلام ها پشت سرش نماز می خوانند تا یک امام مرفه بی درد تربیت کنند. امامی که در وی آی پی برای ابا عبدالله عزاداری کند و طبقه بالا و مرفه بنشیند که روشنی بخش عزای ابا عبدالله باشد!
الله اکبر از این خوی تجمل که به قشر روحانیت نفوذ کرده است. روحانی اشرافی و شکم سیر هیچ تفاوتی با معاویه ندارد.

به کجا میبرید انقلاب را؟ حاصل خون پدران من و دیگران را به کدامین لبخند می فروشید؟ آن روز که مسئولان ما خوی کاخ نشینی پیدا کردند باید فاتحه این ملت و انقلاب را خواند" سخن بنده نیست، کلام گوهر بار پیر عشق امام مستضعفان است.
چه خبر شده که وزیری ۱۰۰۰میلیارد تومان، فلان وکیل n میلیارد و آقازاده ها پیام ویدیویی می فرستند و مستضعفان را به مرگ حواله می دهند. کفش ۳۰میلیون تومانی؟ ماشین ۵۰۰میلیون دلاری در کشور! باید فاتحه خواند! نه برای انقلاب بلکه برای کسانیکه خونها را با رفتارشان مصادره کردند.

مرگ در وی آی پی، عزاداری در وی آی پی، سفر لاکچری بف جزیره هاوایی، چه خبر است؟ مرگ به سراغتان خواهد آمد و از نابودی آرمان های امام مستضعفان از شما بازخواست خواهد شد.باید با خوی اشرافیت و کاخ نشینی مقابله کرد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها