پیام تقدیر فرمانده سپاه ناحیه قوچان از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲" تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر با صدور پیامی از حضور حماسی بسیجیان قوچان در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله " تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام فرمانده ناحیه قوچان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر و دیار سرزمین میرزا را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به‌ویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را در اذهان زنده کرد.

حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهند پیمود.

بدین‌وسیله از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت امام جمعه محترم قوچان، مسئولین و کارکنان ادارات و نهاد‌ها و اعضای شورای تامین قوچان و به‌ویژه اصحاب رسانه که در پوشش و انعکاس خبر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ تلاش بسیاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم؛ و نیز ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز گردان‌های بیت المقدس سپاه ناحیه قوچان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌سازی مردم ولایتمدار قوچان افزودند تقدیم می‌کنم.

رزمایش بزرگ "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) ۲، ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در شهرستان قوچان با حضور ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان قوچان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها