سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان اردبیل؛
مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان اردبیل از اجرای رزمایش "یک کاسب، یک دانش آموز"در استان اردبیل خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۲ هزار بسته لوازم التحریر از طرف اصناف در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۹۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
رزمایش
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محمود وهابزاده در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در شهرستان سرعین، تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» از روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه همزمان با سراسر کشور، در قالب رزمایش سراسری برگزار و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در ادامه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، سپاه محمد رسول الله ۲ و همزمان با رزمایش سراسری بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسری کشور در قالب این طرح بازاریان و تجار خیر استان اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند را از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را پرداخت و یا این اقلام را تهیه و به این افراد تقدیم می‌کنند.

سرهنگ وهابزاده افزود: این بسته‌های و لوازم التحریر‌ها که ۲۰۰۰ بسته می‌باشد در مناطق محروم برای دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان از دانش آموزان بی بضاعت و بازمانده از تحصیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در آستانه مهرماه مدنظر قرار گرفته و این رزمایش برای نخستین بار است که در کشور قرار رخ داده است.

با تولیدات داخل و خرید محصولات ایرانی نقشه‌های دمشنان را نقش آب بر خواهیم کرد

یکی از خیریناین طرح را از سوی بسیج اصناف یک طرح شایسته و پسنده دانست و گفت: طرح «یک کاسب، دانش آموز» یک کار نیکوکارانه و خیرخواهانه هستش که همه اصناف و بازاریان و خیران بایستی برای ادامه تحصیل دانشی آموزانی که واقعا نیازمند هستند و و توان خرید لوازم التحریر و البسه را ندارند در این طرح شرکت کنند.
 
این کسبه خیر با توجه به واردات بیش از حد لوازم التحریر به کشور گفت: ما می‌توانیم در تمامی عرصه‌ها و در تمامی تولیدات خود کفا باشیم و در این راستا باید دست به دست هم داده تا نیاز به کشور‌های بیگانه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی سودجویان و تولیدی‌ها محصولات با کیفیت ایرانی را به نام سایر کشور‌ها تولید کرده و مارک‌های خارجی بر روی آن‌ها میپجسبانند و شاید هم محصولات چینی و یا آن چیز‌هایی که ضعیف هستش رو به نام خود ایران می‌زنند که دور از انسانیت است.

این کسبه افزود: دشمنان ما و استکبار هم در همین فکر هستند که با این کار‌ها به اقتصاد کشور ما ضربه بزنند، ولی ما با فروش و تولیدات محصولات با کیفیت ایرانی نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم و در همین راستا دانش آموزان از اکنون باید با داشته‌های ایرانی آشنا شوند.

گزارش از: سید ساجد یعقوبی
ارسال نظرات