دانشگاه ها وحوزه های علمیه باید خط مقدم امر به معروف ونهی از منکر باشند.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۶۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "سید محسن موسوی" امام جمعه شهرستان دهلران در مراسم طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر که با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزارشد اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز در دل خود معروفات بزرگی مثل عاشورا دارد و همه انبیاء وائمه  برای اشاعه امر به معروف ونهی از منکر آمده اند.

وی افزود: موضوع مهم امروز کشور بحث اقتصادی است که دشمنان در این راه توطئه های شومی در سردارندکه بایستی در این موضوع فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را که توجه به تولید داخلی وحمایت از کالای ایرانی می باشد را ترویج دهیم  و توطئه های دشمنان این نظام و انقلاب را خنثی کرده و آنها را از کرده خود پشیمان ومایوس نماییم.

امام جمعه دهلران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: امر به معروف ونهی ازمنکر بر گرفته از تفکر حسینی ومکتب عاشورایی می باشد وما باید همواره قدر دادن تفکر وخط امام (ره) برای احیاء و زنده نگه داشتن تفکر حسینی در جامعه باشیم ودر راستای ترویج این تفکر تلاش نماییم تا این فریضه واجب که موجب سعادت ما انسان ها می شود زنده نگه داشته شود.

وی ابراز نمود: بایستی همه ما درصیانت از نظام مقدس اسلامی این میراث گرانبهای امام (ره) تلاش وکوشش نماییم و همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب (مدظلله العالی ) باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب در حوزه جنگ نرم وتلاش آنان برای انحراف کشیدن جوانان کشور افزود: ماباید زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (ع) مزین کنیم واز ماه محرم جهت ترویج سبک زندگی ائمه به عنوان یک رسالت و وظیفه  استفاده کنیم وبا خود سازی در این ماه وسیله تقرب الهی و رفع حوائج را فراهم آوریم.

وی عنوان کرد: دانشگاه ها وحوزه های علمیه باید خط مقدم امر به معروف ونهی از منکر باشند.

امام جمعه دهلران  تصریح کرد: در شرایط امروزی تبیین خط ومشی واصول امام (ره) برای جوانان ونوجوانان یک نیاز ضروری است وباید همه ی ارگانها ودستگاه های فرهنگی در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند.

وی در پایان گفت : همه ما در هر مسئولیت وجایگاهی هستیم باید احساس مسئولیت کنیم  وبه وظایف خود عمل کنیم وفریب جنگ روانی دشمنان را نخوریم ودر هر تریبون وجایگاه ای جامعه را نسبت به این موضوع آگاه کنیم.

 

 

ارسال نظرات