فرمانده نیروی انتظامی رامسر:

نیروی انتظامی خادم مردم است/ یادواره شهدای جنت رودبار رامسر برگزار شد

سرهنگ شاهنظری در ادامه افزود: نیروی انتظامی خادم مردم و سرباز وفادار به فرامین ولی امر مسلمین و در خدمت انقلاب است .
کد خبر: ۹۰۵۷۴۹۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برگزاری مراسم عزاداری نهمین یاداواره شهدای جنگ تحمیلی و شهید مدافع حرم شهرستان رامسر در مسجد المهدی ( عج) جنت رودبار مرکز دهستان جنت رودبار با حضورمسئولان، خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف منطقه و... برگزار شد .


 سرهنگ محمد صادق شاهنظری فرمانده نیروی انتظامی رامسر در سخنان خود به بخشی از فعالیتهای امنیتی و برنامه آن در آتی اشاره نمود و گفت: تمام تلاشهای نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش مردم شریف منطقه است .


سرهنگ شاهنظری در ادامه افزود: نیروی انتظامی خادم مردم و سرباز وفادار به فرامین ولی امر مسلمین و در خدمت انقلاب است .

وی همچنین افزود: رامسر یکی از شهرهای گردشگری و توریستی کشور است و انواع مسافر و گردشگر از سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور به این منطقه سفرمی کنند ؛ لذا وظیفه ماست که امنیت و آسایش را برای عموم فراهم کنیم ؛ این امر بدون مشارکت و همکاری شما عزیزان امکان پذیر نیست .


وی در ادامه افزود: در این مدت اخیر با تلاش نیروهای انتظامی و با هوشیاری و همکاری شما عزیزان توانستیم برخی از برهم زنندگان نظم و امنیت و متخلفین در حوزه های مختلف جرایم شناسی ؛ دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد .


در بخش دیگر سردار حجتی نیا در سخنان خود به رسالت پیامبری حضرت رسول (ص ) و دشمنی های مدعیان به ظاهر مسلمان و همچنین خیانتهای منافقانه سلطه گران ؛ مال پرستان دوران حضرت علی (ع ) و ظلم و ستم های خلفای ناخلف بنی امیه ؛ فلسفه شهادت ابا عبدالله الحسین (ع ) و یاران با وفایش و اسارت اهلبیت آن حضرت و... اشاره کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها