بسیجی گردان بیت المقدس در گلوگاه: دشمن پی برد ه موتور محرک نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است لذا در اندیشه القاء ناکارامدی نقش ولایت در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۸۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بسیجی بصیر مازندران در گلوگاه: دشمن پی برده موتور محرک نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است لذا در اندیشه القاء ناکارامدی نقش ولایت در جامعه اسلامی است.  

معافی اظهار کرد: در حالیکه دشمنان قصد دارند تا همیشه نقش سازنده ولایت فقیه در هدایت مردم به راه سعادت جامعه را تخریب و مخدوش نمایند و جایگاه والای  ولی الهی را تضعیف کنند، مردم زمانه آگاهانه همواره پای نظام و ولایت ایستاده و با تبعیت از ولی امر مسلمین، به فضل خدا، پرچم مبارک نظام مقدس اسلامی را  با حضور مقتدای خود به دست صاحب الزمان (عج) خواهند سپرد.

حسن زاده دیگر بسیجی حاضر در رزمایش اقتدار عاشورایی یادآور شد: دشمن از اول انقلاب برای سلطه گری و چپاول کشور و ملت ما خواب می بیند، لذا حضور بسیج در عرصه ها و میادین  برای باطل کردن این خواب آشفته بهترین اقدام می باشد.

 فتوحی از بسیجیان عرصه جنگ فرهنگی هم با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور گسترده بسیجیان با شور و شعور بالا در گلوگاه برگزار شد گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان تجلی آرمان مقدس امام و ادامه راه شهداست.

عبدالله جوان بسیجی حاضر در رزمایش دراین باره گفت: مردم با بصیرت خود همه مسائل را رصد و درک می کنند، گرچه عده ای نخاله  با تحریک بعضی مردم ساده اندیش سطحی نگر برای دگرگونی نظام مقدس خیال خام  دارند، اما بسیجی بصیر می داند در شرایط حساس جنگی به ویژه جنگ اقتصادی حاضر که معیشت مردم در تنگنا قرار گرفت، باید کاری کند تا منفعت وجودش را مردم  و مستضعفین درک  کنند.

وی ادامه داد: اگر نفع بسیجی به مردم نرسد بسیجی نیست، بر همین اساس بسیجی در همه مسائل اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقصادی و ...تا سر حد توان همیشه در کنار مردم بوده تا بتواند کمک کار مردم و مستضعفین باشد زیرا از جنس مردم است و با کمک مردم کاری می کنند که دشمن خواب خود را به گور ببرد.

نوجوان بسیجی گردان بیت المقدس گلوگاه هم با جمله ای کوتاه اما پر معنا گفت: در پای رکاب امام زمان (عج)بودن یعنی امروز پای رهبرمان سید علی خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

یکی از جوانان بسیجی حاضر هم گفت: وجود رهبری و پشتیبانی از این نعمت الهی، کشور ما را ایمن می کند، زیرا اگر این عطیه الهی بر سر ما حکم فرما نبود، وضعیت امروز ایرانمان چیزی بدتر از وضع عراق، سوریه، یمن و کشورهایی می شد که استکبار در آن خیمه زده و یا ایادی آن به ظلم ، چپاول، و به تجاورز به نوامیس مردم آن مشغولند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها