در بیست و سومین روز شهریور دو گردان ویژه بیت المقدس متشکل از بسیجیان شهرستان تنکابن رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)2 را در غرب مازندران برگزار گردند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۷۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این رزمایش با حضور بیش از 400 بسیجی در قالب دو گردان بیت المقدس  با تجمع سپیده دم جمعه  و برگزاری صبحگاه در سپاه با حضورسرهنگ شریفی فرمانده این سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان آغاز شد.

نمایش  صف بندی و ستون کشی خیابانی از سپاه ناحیه تا داخل شهر تنکابن و اجرای برنامه های مقابله با اغتشاشات توسط نیروهای  بسیج و شرکت در نماز جمعه از موارد این رزمایش بود.

حضور در پادگان نظامی  2000 تنکابن برای آموزش مباحث بصیرتی، نهضت روشنگری، مقابله با آشوب و اغتشاشات، تاکتیک دفاع شخصی، جنگ نامنظم و... از برنامه های بعد از ظهری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان تنکابن بوده است.

حضور و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، پیاده روی شبانه و رزم شب، مداحی ، زیارت عاشورا، و روضه خوانی ماه محرم الحرام توسط حجه الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن از موارد دیگر برنامه امشب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج  می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها