امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه هدف آمریکا جدایی مردم از ولایت است، گفت: پیام عاشورا مقاومت در برابر جبهه کفر و نفاق است.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

هدف آمریکا جدایی مردم از ولایت است/ پیام عاشورا مقاومت در برابر جبهه کفر و نفاق استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند با اشاره به اینکه هیچ اتفاقی جز با رضایت الهی صورت نمی‌گیرد چراکه تقوا ضامن سعادت دنیا و آخرت است، بیان داشت: امروز همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و فرزندان شیرخواره‌ها برگزار شد و مادران آمده بودند تا با مددجویی از حضرت علی‌اصغر(ع) و هم ناله شدن با رباب عاقبت‌به‌خیری خود و فرزندان خود را از خداوند متعال طلب کنند.

وی افزود: مادران آمدند تا درک کنند مصائب کربلا را و بدانند رباب، حضرت زینب(س) و اهل‌بیت امام حسین(ع) چه فشارهایی را تحمل کردند؛ این مادران آمدند تا بگویند در مواجهه با تحریم‌ها ملت عاشورا و رمضان هستیم.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) و با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ما را تسلیم و خسته کند تا دست از انقلاب و امام زمان (عج)و امام حسین(ع) برداریم، گفت: آمریکا اگر شکمش به خطر بیفتد دست از همه‌چیز برمی‌دارد، اما ملت ایران اسلامی جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند تا از اعتقادات، ولایت و میهن خود حمایت کنند و امروز باید مراقب باشیم با اعمال ناخواسته خود آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند امروز با یک جنگ رسانه‌ای سخت روبه‌رو هستیم چراکه آمریکا به هر دری زده و به هر وسیله‌ای متوسل شده اما نتوانسته عواملش را در منطقه حفظ کند، بیان کرد: آمریکا داعش را آورد تا ۳۰ الی ۴۰ سال در منطقه باشد و مدافعان حرم به تأسی از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداختند و آن‌ها را بیرون راندند.

مغیثی با تأکید بر اینکه هدف آمریکا جدایی مردم از ولایت است، اظهار داشت: پیام عاشورا مقاومت در برابر جبهه کفر و نفاق است.

وی با اشاره به نشست سران روسیه و ترکیه و ایران گفت: امیدواریم با اتحاد بتوانیم نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کنیم چراکه داعش همان صهیونیست است که برای نمایش جلوه خشونت از اسلام و مسلمانان حمایت می‌شود.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر حزب دموکرات، افزود: این حمله موشکی برای اربابان آن‌ها پیام دارد که قدرت دفاعی ایران به حدی است که با موشک‌های نقطه زن می‌توانند هر توطئه و تجاوزی را پاسخ دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فتنه بصره همچون فتنه ۸۸ در ایران بود، افزود: عوامل آمریکا در بصره وارد شدند و عیناً آنچه در فتنه ۸۸ در ایران اجرا شد را مجدداً در بصره اجرا کردند اما غافل از آن هستند که دو ملت ایران و عراق بر تقویت روابط‌ تأکید کردند.

مغیثی در پایان با اشاره لزوم رعایت آداب عزاداری در ماه محرم، بیان کرد: عزاداری مستحب است و نباید موجبات ناراحتی و شکایت مردم و همسایگان هیئت‌ها و مساجد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات