خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: ۵ گردان از گردان‌های بیت المقدس ناحیه بقیه الله شیراز در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی ۲ سپاهیان محمدرسول الله شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمدحعفر دوستدار در صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی2، سپاهیان محمد رسول الله(ص)، ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله و میمنت تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 5گردان از مجموع گردانهای بیت المقدس ناحیه بقیه الله از دیروز رزمایش اقتدار عاشورایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش گروههای جهادی با ارائه خدمات در مناطق محروم تحت پوشش ناحیه بقیه الله آغاز کرده اند افزود: مرحله دوم این رزمایش از دیروز با ستون کشی در خیابانها و تجمع در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) آغاز شد و پس از آن اعزام به منطقه رزمایش و رزم شبانه، حضور دو شهید گمنام در منطقه رزمایش و اکنون صبحگاه و پس از آن تاکتیک مقابله با اغتشاش شهری است برای این کار ماکت خیابان زند، محل بیشتر تجمعات شهری شیراز برای تمرین آماده شده است و برنامه با اقامه نماز ظهر و عصر ادامه پیدا خواهد کرد.

دوستدار خاطرنشان کرد: امروز بعد از ظهر هم مستند فعالیت های محرومیت زدایی ناحیه بقیه الله از صداوسیمای فارس پخش خواهد شد.

وی در پایان این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج از دستیابی به اهداف رزمایش خبر داد و افزود: به لطف خدا تا این لحظه براساس پیش بینی هایی که کرده بودیم و تاکتیک هایی که براساس تهدیدات به روز تمرین شده بود، اجرا شد. دیشب رزمایش تمرین و امروز رزمایش تاکتیک مقابله با ناآرامی شهری بود که به خوبی پیش رفت.

به گفته وی، نگاه بسیج در این رزمایش، نگاه آموزشی و تمرینی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها