خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

تحقق سند تحول بنیادین منوط به همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌هاست

مدیر آموزش و پرورش نهاوند تحقق اهداف سند تحول بنیادین را منوط به کمک، همدلی و همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌ها دانست و از همه خواست در راه تحقق کامل این اهداف متعالی، به آموزش و پرورش کمک کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

تحقق سند تحول بنیادین منوط به کمک و همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند ضمن تسلیت ایام ماه محرم، قبولی بیش از 40 نفر از دانش آموزان نهاوند در رشته‌های پزشکی و دانشگاه فرهنگیان را به عنوان بهترین هدیه و تحفه به ساحت اولیای محترم و عامل رفع خستگی یکساله فرهنگیان دانست.

وی در ادامه به اهداف ترسیم شده در سند تحول بنیادین پرداخت و کمک تمام دستگاه‌ها و خانواده‌ها را لازمه تحقق کامل این سند دانست و از همه خواست تا در کنار آموزش و پرورش با همدلی و همراهی برای تعلیم و تربیت سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از همراهی و همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران و شهرداری تشکر کرد و با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس از آمادگی همه جانبه آموزش و پرورش برای آغاز مهری پرامید و پرشور خبر داد و اضافه کرد: در راستای برنامه‌ای به عنوان «پروژه مهر» با همکاری نیروهای صف و ستاد در آموزش و پرورش، مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی مشارکت‌پذیری و تعامل اولیا با مدرسه را لازمه موفقیت دانش آموزان دانست و اظهار داشت: با توجه به تحولاتی که در جامعه امروزی به وجود آمده است، نظام خانواده نیز باید تغییر ماموریت بدهد و در راستای تعلیم و تربیتی درست و مقابله با تهدیدات موجود، در کنار و همراه آموزش و پرورش باشد.

غلامی به اندیشه‌های شهید مطهری در رابطه با مبارزه با جهل و خرافات گریزی داشت و گفت: مهر را ماه آغازین آگاهی بخشی و شروع پیکار با جهل و نادانی باید دانست.

وی گفت: امروزه آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی - فرهنگی است و با تحولات و نیازهای متنوعی مواجه است و بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات