خبرهای داغ:
به دعوت سازمان بسیج کارمندان در راستای رزمایش خدمت محمدرسول الله ۲

مدیران ۲۵ دستگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محل نمازجمعه، پاسخگوی مردم می باشند

فیضی گفت: در همین راستا و به دعوت سازمان بسیج کارمندان استان قزوین از مدیران ۲۵ دستگاه، مسوولان در جهت پاسخگویی به سوالات و بررسی مشکلات مردم، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در مردمی ترین نقطه استان، نماز جمعه، حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۷۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
  1. ميز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان، در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به مشتريان فعاليت می كند. تشكيل ميز خدمت در ادارات مي تواند بسياری از مراجعات بيهوده به بخش‌های مختلف سازمان‌ها را کاهش دهد.

    حسین فیضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در راستای رزمایش محمدرسول الله۲، رزمایش اردوی جهادی و خدمت به مردم در حاشیه شهرها و روستاهای استان قزوین، از نهم تا ۲۹ شهریورماه در حال برگزاری می باشد.

    وی گفت: در همین راستا و به دعوت سازمان بسیج کارمندان استان قزوین از مدیران ۲۵ دستگاه، مسوولان در جهت پاسخگویی به سوالات و بررسی مشکلات مردم، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در مردمی ترین نقطه استان، نماز جمعه، حضور دارند.

    مسوول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین با اشاره به اين كه راه اندازی میز خدمت می ‌تواند از طی شدن مكرر پله‌های ادارات توسط ارباب رجوع بكاهد، افزود: اجرای امروز میز خدمت در راستای تكريم ارباب رجوع و با محوریت بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان قزوین ارائه می شود.

    فیضی عنوان کرد: میز خدمت رزمایش محمدرسوال الله ۲ ادارات استان قزوین در شهرهای آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، و حاشیه شهرستان قزوین در شهرهای اقبالیه، چوبیندر و محمودآباد با حضور مدیران اجرا شده است.

    وی افزود: همچنین هفته گذشته با حضور مدیران ۱۵ دستگاه از ادارات استان، مشکلات مردم شامل آب، راه، امور مربوط به ادارات کمیته امداد و بهزیستی و غیره در روستای خسرود در منطقه الموت مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری های موجود، انجام امور عمرانی خانه عالم این روستا به مسوولان اردوهای جهادی این رزمایش سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار