در گفتگو با بسیج عنوان شد:

ثبت نام 4هزار خادمیار رضوی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: تاکنون 4هزار نفر از مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری موفق به ثبت نام در سامانه خادمیاری رضوی شده اند.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۶۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با چهارمین روز از ماه محرم، جلسه آموزشی توجیهی خادمیاران رضوی در شهرکرد برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به خبرنگار ما در حاشیه این کارگاه آموزشی توجیهی گفت: توفیق خدمت در مسیر اهلبیت و آستان عتبات مقدسه، افتخار بزرگی است که به آسانی نصیب هرکسی نمی شود.

دکتر بهروز مردانی نژاد، افزود: در حریم خدمت اهلبیت علیهم السلام باید دلداده وارد شد و امروز با تلاش مسئولین آستان قدس رضوی، علاقه مندان می توانند بر اساس زمانبندی دلخواه خویش توفیق خدمت در حرم قدس رضوی را از طریق ثبت نام اینترنتی داشته باشند.

وی، ادامه داد: تاکنون 4هزار نفر از مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری موفق به ثبت نام در سامانه خادمیاری رضوی شده اند، که کار گزینش 1300 نفر آنها انجام شده و 200نفر از خادمان استان توفیق حضور و خدمت در آستان قدس رضوی را یافته اند.

مردانی نژاد خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی علاوه بر شیفت خدمت در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام، در قالب 23 کانون تخصصی موضوعی و همچنین کانون های محله ای عمومی به خدمت رسانی در عرصه های محرومیت زدایی استان چهارمحال و بختیاری نیز می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار