فرمانده سپاه کنگان:

دفاع مقدس گنجینه گران بهای همه اقشار جامعه است

فرمانده سپاه کنگان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرماندهی این سپاه گفت: دفاع مقدس گنجینه گران بهای همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۳۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

دفاع مقدس گنجینه گران بهای همه اقشار جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه کنگان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرماندهی این سپاه برگزار شد با اشاره به گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس تاکیدکرد: دستگاه ها و نهادهای مختلف با همکاری و مشارکت تلاش کنند تا برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان به خوبی اجرا شود، چرا که دفاع مقدس مانند گنجینه ای گرانبهایی است که تمام اقشار جامعه در آن نقش داشتند و برای حفظ این گنجینه همچنان تلاش همگانی ضروری است.

وی نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برپایی نمایشگاه، مسابقات فوتسال، تجلیل ازرزمندگان وخانواده شهداء، ویزیت رایگان، تجلیل از رزمندگان، خاطره گویی، سرکشی ازخانواده شهداء،کوه پیمایی و پیاده روی، نشست های بصیرت افزایی و کارگاه های زندگی سالم، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا و.... از جمله برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس در کنگان وشهرهای تابعه این شهرستان است.

وی، دفاع از کشور و آرمان‌های این انقلاب را مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان عنوان و بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه های مختلفی را طرح‌ریزی کردند، بنابراین نباید اجازه دهیم که توطئه‌های دشمنان عملیاتی شود و باید با اقتدار راه شهدا و امام امت را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه کنگان با اشاره به جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگي آن ها، خاطرنشان کرد: بزرگداشت مناسبت هاي گوناگون مانند هفته دفاع مقدس و تبيين وقايع اين دوران مي تواند در احياء روحيه ايثار و شهادت و تقويت بنيان اعتقادي ديني مردم تأثير بسزايي داشته باشد و سنگري محکم و نفوذ ناپذير در مقابله هجمه های فرهنگي غرب و ايادي صهيونيسم ايجاد کند.

وی با تاکید بر کیفی برگزار کردن برنامه های این هفته، گفت: برنامه های هفته مقدس باید به شکل کیفی و گسترده در سطح شهرستان و به ویژه پایگاه های تابعه نیز اجرا شود تا ایثار و پایداری و مقاومت رزمندگان بیشتر به تصویر کشیده شود و به ویژه نسل جوان با دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

 

ارسال نظرات