خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و بسیجیان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۸۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشستی خبری که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به برگزاری این رزمایش در تاریخ 26 شهریور، اظهار داشت: 40 گردان از گردان های بیت المقدس و کوثر استان در رزمایش حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را امیدآفرینی، روحیه بخشی، خدمت رسانی به مناطق محروم و انسجام بسیجیان به عنوان ارکان امنیت مردم پایه عنوان کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) تصریح کرد: همزمان با این رزمایش گروهای جهادی با اعزام به مناطق محروم استان خصوصا حاشیه شهرها، درحوزه های عمرانی،  بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه خدمت می کنند.

وی در ادامه دفاع مقدس را معجزه ای الهی خواند که ملت ایران را به اوج قدرت و عزت در دنیا رساند و افزود: امسال رویکرد و شعار محوری هفته دفاع مقدس "ماتوانستیم" خواهدبود.

وی با بیان اینکه خودباوری ملت ایران در دفاع مقدس باعث شد تا امروز بتوانند به همه قله های افتخار و پیروزی در تمام عرصه ها دست پیدا کنند، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی ایران کشوری تنها بود که با خودباوری درمقابل دنیای استکبار ایستاد، مرعوب نشد و نترسید.

ریحانی به تقارن هفته دفاع مقدس با تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد وگفت: عزت و پیروزی ایران در دفاع مقدس براساس این فرهنگ عاشورایی بود که امروز ما را سربلند نگه داشته است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت، روحیه شهادت طلبی و ایثار را بین مردم ایران نهادینه کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه همچنین به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس درکرمانشاه پرداخت و تصریح کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، رزمایش افلاکیان در پادگان توحید، رژه سراسری نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی، عمرانی، هسته ای و ... اشاره کرد و گفت: دستاوردهای زیادی طی این سالها داشته ایم که باید همه آنها را برای مردم تببین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: قدرت اصلی ما پایگاه مشروع مردمی است.

ارسال نظرات