خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد

لزوم اصلاح و رفع نقص نقاطی که باعث کندی ترافیک می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: باید تلاش کنیم تا نقاطی که باعث کندی ترافیک می‌شود و یا رفت‌وآمد مردم را با مشکل مواجه کرده اصلاح و رفع نقص شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۸۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

لزوم اصلاح و رفع نقص نقاطی که باعث کندی ترافیک می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حسین فارسی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر اظهار داشت: مواردی که در شورای ترافیک مصوب می‌شوند به دلیل این‌که در کمیته‌های فنی تصمیم‌گیری اولیه شده است باید اجرایی شوند.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های متولی در امر ترافیک و حمل‌ونقل شهرستان، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا نقاطی که باعث کندی ترافیک می‌شود و یا رفت‌وآمد مردم را با مشکل مواجه کرده اصلاح و رفع نقص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک باید به‌گونه‌ای باشد که درنهایت منجر به رضایت شهروندان از اجرای آن شود و نباید طوری عمل کنیم که نارضایتی را در پی داشته باشد.

وی به ثبت ملی منبت ملایر اشاره و افزود: در ایام مختلف سال و به‌ویژه در زمان برگزاری جشنواره مبل و منبت مسافران زیادی به ملایر آمدند و این می‌طلبد که ضمن فضاسازی مناسب شهری، خیابان‌هایی که احتیاج به اصلاح دارند هر چه انجام گیرد.

فارسی ادامه داد: بلوار 32 متری شهید مطهری به دلیل این‌که بازار مبل و منبت نیز در آن واقع‌شده یکی از مراکزی است که نیاز به اصلاح دارد و طرح مطالعاتی آن نیز در شهرداری در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار