جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار:

بسیج همه اقشار را به سمت اهداف انقلاب سوق می دهد

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج گفت: قشر بسیج دانش آموزی امید و آینده انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج  در حاشیه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی که در یکی از مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اصناف و بازاریان در قبل از انقلاب با حضور گسترده خود در برابر دشمن با رهبری های پیامبر گونه امام خمینی(ره) ایستادند و در زمانهای حساس تاریخ  با نقش آفرینی درست و به موقع تحولات بزرگی را در جامعه رقم زدند و پیروز میدان شدند.

وی با اشاره به این مطلب که در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم که بازهم دشمنی و دسیسه های دشمن را مشاهده می کنیم افزود: جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است، دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران تلاش می کند در این حوزه به دنبال نا آرامی و متشنج جلوه دادن ملت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج ادامه داد: قشر اصناف و بازاریان با نقش آفرینی مثبت و ایستادگی در برابر محتکران و حمایت از کالای ایرانی می توانند در این برهه از زمان پیروز میدان باشند.

این مسئول از بسیج  بعنوان شجره طیبه ای که همه اقشار را شامل می شود نام برد و اظهار داشت: بسیج برای موفقیت همه اقشار برنامه دارد و همه اقشار را در راه اهداف انقلاب اسلامی سوق میدهد.

وی افزود: قشر بسیج دانش آموزی یکی از اقشاری است که امید و آینده کشور هستند، این چرخه انقلاب می چرخد و این انقلاب روزی دست شما خواهد رسید و شما به عنوان مدیران آینده  این کشور را اداره خواهید کرد.

لطیفی بیان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله(ص) در حال اجراست که اقشار مختلف بسیج در قالب این رزمایش برنامه های مختلفی دارند که امروز طرح  بزرگ پشتیبانی بازاریان و اصناف از دانش آموزان با عنوان یک کاسب یک دانش آموز اجرا شده است،  بازاریان با شناسایی دانش آموزان نیازمند تجهیزات مدرسه را به آنها ارائه می کنند .

ارسال نظرات