فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انارگفت: امروز شاهد افتخار آفرینی دیگری از حضور حماسی و با صلابت بسیجیان خواهیم بود، آن هم با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)
کد خبر: ۹۰۵۷۲۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار احمد مرادی زاده؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انار در مصاحبه با خبرنگارما ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش، بیان کرد: انشاالله به یاری خدای تبارک وتعالی روز ۲۴ شهریور ماه ۹۷ شاهد افتخار آفرینی دیگری از حضور حماسی و باصلابت بسیجیان خواهیم بود، آن هم با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)
 
مرادی افزود:برای دومین بار و این بار به یاد شهیدان گلگون کفن وسرافراز ۸ سال دفاع مقدس و حمایت مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار محوری عاشقان وحدت - ایستادگی و پیشرفت شاهد حضور باشکوه بسیجیان بالاخص نسل سومی‌ها و چهارمی‌ها خواهیم بود.

وی گفت:به یاد سپاهیان محمدرسول ا... در زمان دفاع مقدس که بسیجیان به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند انشاالله قرار است رزمایش محمد رسول ا... ۲ همزمان در سراسر کشور در شهریور ماه برگزار گردد.

سرهنگ مرادی بیان کرد: در این رزمایش ضمن تمرین حفظ و انسجام و ارتقاء آمادگی بسیجیان، لشکریان مخلص خدا و گل‌های بوستان انقلاب آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اعلام خواهند کرد.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد: آری بسیج طبق فرمایش مقام معظم رهبری لشکر انقلاب است، مال انقلاب است و لذا آماده است در هر زمان با توطئه‌های دشمنان مقابله کند و دشمنی که درصدد است انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نگیرد مایوس و ناامید کند و این مسیر را با قدرت ادامه دهد. دشمن باید بداند ایران اسلامی این گونه جوانانی دارد که عاشق امت - ولایت- نظام و کشور هستند.
ایشان در پایان اظهار داشت: نکته مهم دیگر در این رزمایش اردو‌های جهادی است که تبلور خدمت و سازندگی بدون منت است، خدمت رسانی به مردم که شامل کار‌های عمرانی-فرهنگی-مذهبی-پزشکی-بهداشتی و. است و با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم نقش آفرینی خواهند کرد و در یک کلام اردو‌های جهادی نمونه بارز آتش به اختیار است که با حضور جوانان در مناطق محروم انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات