فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت:با همت گروه های جهادی ۸۰ سرویس بهداشتی در دوروستای نوک آباد و نیکوجان ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، در پی برگزاری یادواره شهدای روستای نوک آباد شهرستان نیکشهر و حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در این مراسم و بدنبال آن بازدید از وضعیت زندگی معیشتی مردم  این روستا اقدامات محرومیت زدایی از این منطقه در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: با فراخوانی گروههای جهادی و جلسه ای که با حضور خیرین این شهرستان برگزار شد، قرار است تعداد ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی جهت نیازمندان روستای نوک آباد و تعداد ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در  روستای نیکوجان ساخته شود.

وی بیان کرد: هماهنگی های لازم جهت خرید بلوک مورد نیاز و سیمان انجام پذیرفته  و در حال حاضر شروع کار ساخت این سرویسهای بهداشتی  قبل از رزمایش محمدرسول الله(ص) کلید خواهدخورد.

ولی نژاد بیان کرد:گروههای جهادی بسیج سازندگی با حضور گسترده در مناطق محروم و روستاها در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مردم  نقش آفرینی خواهند کرد و گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان نیکشهر با شعار خدمت بی منت آماده کمک به همنوعانمان خود هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه بیان کرد: بسیج سازندگی شهرستان نیکشهر مجموعه ای است که افتخار دارد مسیری را ترسیم کرده برای به صحنه آمدن مردم به منظور خدمت رسانی به محرومان و ساکنان روستاها که نیاز جدی به ارائه خدمات در زمینه های مختلف دارند،بسیج سازندگی یکی از مجموعه های منحصر به فردی است که از متن جریانهای انقلاب اهداف و آرمانهای مقدس خود را پیش می برد.

در ادامه ولی نژاد بیان کرد:ساخت دیوار مسجد امام رضا(ع) و جدول گذاری مصلی الزهرا شهرستان نیکشهر در حال احداث می باشد.
ارسال نظرات