امام جمعه شهرستان نیکشهر گفت: جهاد گران با ساخت مسجد راه امام حسین(ع) را که راه دفاع از دین و آبادانی مسجد است را ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۴۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیکشهر از گروه‌های جهادی مشغول به فعالیت ساخت دیوار مسجد امام رضا(ع) و جدول گذاری مصلی الزهرا در این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی در جمع جهادگران بسیجی گفت: ماه محرم، ماه دفاع از ارزشهای  دین و نظام است.
 
وی با اشاره به این مطلب که ظالم‌ترین فرد کسی است که مردم را از رفتن به مسجد منع کند است، افزود: مساجد سنگرهای مذهبی و معنوی ما هستند و باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که نسل جوان و نوجوان اوقات بیشتری را در این سنگرها سپری کنند.
 
لطفیان سرگزی ادامه داد: مسجد ازهمه نظربایدآبادباشد، هم از بحث جمعیت و هم ازبحث فضا، هرچه فضای مسجد شادتر باشد شوق و اشتیاق جوانان به رفتن در  مساجد و فعالیت های معنوی زیادترخواهد شد.
 
امام جمعه شهرستان نیکشهر  نیت  و هدف گروههای جهادی را خدمت بی منت و عمران و آبادانی شهر دانست و بیان کرد: حضور جهادگران در این شهرستان و احداث مسجد کاری مهم است که این گروه در راستای حضور جوانان در برنامه های معنوی و حضور در خط ولایت فقیه را برای آینده سازان انقلاب رقم زدند.
 
این مسئول اظهار داشت: راه ما راه امام حسین( ع) است، ایشان شهید شد تا قرآن بماند، امام حسین(ع) شهید شد تا مسجد و دین بماند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جهادگران با احداث و مرمت مساجد  راه امام حسین( ع) را که راه دفاع از دین و آبادانی مسجد است را ادامه می دهند چرا که  جهادگر بدنبال آبادانی مسجد هم به لحاظ فیزیکی وهم به لحاظ معنوی هستند.
ارسال نظرات