رئیس بسیج اصناف، تجار و بازاریان کشور گفت: این طرح از امروز پنجشنبه در سراسر کشور اجرا می شود و بر اساس آن هر یک از کسبه یک دانش آموز را در چتر حمایتی خود قرار می دهند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامرضا حسن‌پور  با اشاره به اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز در کشور، گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و مشکل برخی دانش آموزان در تامین هزینه تحصیل از سال ۹۵ طرحی را تحت عنوان یک کاسب یک دانش آموز طراحی و اجرا کردیم.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نزدیک شدن به فصل شروع مدارس و همزمانی این طرح با رزمایش سازمان بسیج مستضعفین در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه، طرح مذکور را با قدرت در کشور اجرا و دنبال می‌کنیم.

رئیس بسیج اصناف، تجار و بازاریان کشور تاکید کرد: این طرح از امروز پنجشنبه در سراسر کشور اجرا می‌شود و بر اساس آن هر یک از کسبه یک دانش آموز را در چتر حمایتی خود قرار می‌دهند و الزامات ورود این دانش آموز به مدرسه و تحصیل را برای او فراهم می‌کنند.

حسن پور با بیان اینکه این طرح تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این طرح برآنیم تا با ساماندهی کسبه بازار بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز نیازمند را با شادی و نشاط روانه کلاس‌های درس کنیم.

این مسئول ادامه داد: از همه کسبه کشور دعوت می‌کنیم تا در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند تا در این شرایط بد اقتصادی بتوانیم کسانی که به دلیل مشکل مالی از تحصیل محروم هستند را با لبان خندان راهی کلاس درس و مدرسه کنیم.

وی در پایان گفت: مجموعه بسیج اصناف کشور در این میان تنها وظیفه شناسایی و معرفی دانش آموزان نیازمند را دارد و کسبه محترم می‌توانند در هر سطحی به این افراد کمک کنند.
ارسال نظرات