خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: متاسفانه هر ساله در محور نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر تعداد زیادی مجروح و کشته می‌شوند و ساماندهی این محور حادثه خیز از مطالبات مهم مردم شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

ساماندهی محور حادثه خیز نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر از مطالبات مهم مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از پروژه جاده نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر اظهار داشت: متاسفانه هر ساله در محور نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر تعداد زیادی مجروح و کشته می‌شوند و ساماندهی این محور حادثه خیز از مطالبات مهم مردم شهرستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه این محور مسیر عبور زائران عتبات عالیات است در صورت بروز حادثه در این محور همه ما مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: متاسفانه تاکنون وعده‌های زیادی برای ساماندهی و بهره‌برداری این محور به مردم داده شده است که آخرین وعده‌ای که توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان برای این محور داده شد این بود که چهار کیلومتر این محور از سمت نهاوند برای هفته دولت امسال زیر بار ترافیک برود که متاسفانه این وعده نیز محقق نشد.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان از وعده‌هایی که تاکنون برای ساماندهی این محور داده شده و هیچکدام تاکنون محقق نشده خسته شده‌اند و گلایه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات