خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش محمد رسول الله 2 برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایوس کننده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در ارومیه، اظهار داشت: این رزمایش برای کشورهای دوست پیام وحدت و مودت دارد و برای دشمنان نظام اسلامی نیز مایوس کننده است.

وی از بسجیان به خاطر حضور در این آئین وحدت بخش قدردانی کرد و ادامه داد: رمز لبیک یا حسین (ع) از سال 1342 تاکنون زینت بخش محافل ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است تا جایی که برای در پیش گرفتن این خط مشی بر خود می بالیم و همواره تلاش کرده ایم که از پیروان واقعی امام حسین (ع) باشیم.

این مسئول رساترین پیام رزمایش را اعلام آمادگی برای صیانت از حریم ولایت و جان فشانی تا آخرین قطره خون در این راه عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در برهه های حساس و تاریخی همواره پایبندی خود در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را به معرض نمایش گذاشته اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی این محفل را یادآور رزمایش محمد رسول الله در سال 1365 دانست و اظهار کرد: بسجیان انقلابی و جوانان ارزشی با حضور در این حرکت منسجم این پیام را به ولی امر مسلمین دارند که تا پای جان برای صیانت از انقلاب اسلامی آمادگی دارند.

وی مرحله آخر این رزمایش را تجمع 40 هزار نفری بسجیان در پنج مهر ماه به مناسبت نکوداشت چهلمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد  و بیان داشت: تقویت روحیه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط و شادابی در بین عموم مردم به ویزه بسیجیان، نمایش اقتدار، مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمنان مهم ترین اهدافی است که با برگزاری این رزمایش دنبال می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات