خبرهای داغ:
مسئول سياسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رئیس جمهور آمریکا به دنبال تغيير در مواضع ايران است

مسئول سياسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ترامپ نگاه متفاوتي دارد و به بسياري از وعده هاي انتخاباتي خود عمل كرده است و مي خواهد ايران را هم پاي ميز مذاكره برگرداند كه ايران هر چه دارد روي سفره بگذارد، لذا با اعمال تحريم هاي شديد به دنبال تغيير در مواضع ايران است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی مسئول سياسی سپاه انصارالرضا(ع) در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسیج سپاه زيركوه،گردان ششم امام حسين(ع) و جمعی از نيروهای انتظامی شهرستان، ضمن تسليت ايام سوگواری اباعبدا... و ياران وفادارش،گفت:اين ايام ماه محرم فرصت خوبی است كه در كنار شور حسينی با بهره گيری از آموزه های اين نهضت بتوانيم بر مشكلات غلبه كنيم.

وی ادامه داد: آمريكايی ها هم به اين واقعيت اذعان دارند كه با فرا رسيدن ماه محرم و حاكم شدن فضای شور و شعور حسينی در جامعه بسياري از اهداف شومشان عليه اين نظام و مردم آن به نتيجه نخواهد رسيد.

مسئول سياسی سپاه انصارالرضا(ع) با بيان اينكه انقلاب ما برگرفته از نهضت حسيني است، افزود: يكي از نكات مهم قيام امام حسين اين بود كه امام در مقابل يزيد محكم ايستاد و زيستن به هر قيمتی را انتخاب نكرد و در مقابل يزيد فرياد هيهات من الذله سر داد .

آمريكايي ها با تحريم ها دنبال نگران كردن مردم هستند

نوفرستي با بيان اينكه آمريكايی ها با تحريم ها دنبال نگران كردن مردم هستند، عنوان كرد: آمريكايی ها با تحريم ها دنبال نگران كردن مردم هستند و می خواهند از نظر روانی افكار مردم ما را تحت تأثير قرار داده و اذعان كنند كه با تحريم هايی كه قرار است در آبان ماه اتفاق بيفتند زندگی كردن برای مردم سخت و دشوار خواهد شد و لذا مردم عليه دولت و نظام به خيابان ها خواهند ريخت و ارتباط با آمريكا را برای رفع نيازهای خود طلب خواهند كرد.

وي ادامه داد: با فرا رسيدن ماه محرم و حاكم شدن آموزه هاي نهضت حسيني در جامعه بسياري از نقشه هاي شوم دشمن عليه اين نظام بي نتيجه خواهد ماند.

جنگ اقتصادي آمريكا عليه نظام متفاوت از گذشته

مسئول سياسي دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بيان اينکه واژه جنگ اقتصادي كه امروز مطرح است با جنگ اقتصادي كه يكي دو دهه قبل مطرح بود فرق مي كند یادآور شد: در دو دهه قبل آمريكايي ها همه توان نظامي خود را براي جلوگيري از صدور نفت ايران بكار مي بردند لذا جنگ نفت هم ناميده مي شد اما  امروز آمريكا با استفاده از ابزارهاي متداول اقتصادي و تحريم بانك ها در پي براندازي است.

نوفرستي در ادامه با بيان اينكه ريشه اوضاع كنوني بازار در سه عامل جنگ اقتصادي دشمن، سوءتدبير بعضي از سياسيون و فرهنگ اقتصادي مردم است ، افزود: مسئولان ما مي توانند با تدبير درست و حساب شده از اين عوامل به خوبي عبور كنند.

وي اظهار داشت: اينكه تحريم ها چقدر مي تواند تأثيرگذار باشد، بستگي به مقاومت مردم و نظام دارد. اگر يك زندگي اشرافي و رفاه زده در جامعه نهادينه شده باشد مقاومت مردم كم خواهد بود.

وي در پايان گفت: اوباما در دوران رياست جمهوري خود بسيار هوشمندانه عمل مي كرد و بيشتر تهديد به تحريم مي كرد تا انجام تحريم و سياست او اين بود كه اگر ما سخت ترين تحريم ها را عليه نظام و مردم ايران اعمال كنيم و آنها از آن تحريم ها عبور كنند ديگر دست ما از اعمال تحريم خالي مي شود و گزينه ديگري غير از جنگ باقي نمي ماند.

نوفرستی ادامه داد: چون جنگ علاوه بر جامعه ايران، جامعه آمريكا را هم تحت تأثير قرار ميدهد عملي كردن جنگ بسيار مشكل خواهد بود ولي ترامپ نگاه متفاوتي دارد و دنبال مسائل كوتاه مدت است و به بسياري از وعده هاي انتخاباتي خود عمل كرده است و مي خواهد ايران را هم پاي ميز مذاكره برگرداند كه  ايران هر چه دارد روي سفره بگذارد، لذا با اعمال تحريم هاي شديد به دنبال تغيير در مواضع ايران است.

گفتني است، اين جلسه توسط دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحیه سپاه زیرکوه برنامه ريزي شده بود و برگزاري كارگاه سياسي هاديان، مربيان و نخبگان بسيج از ديگر برنامه هاي اين روز بود.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار