محمدی گفت: صبح جمعه دو گردان شهید علیزاده شهری و گردان شهید طاش موسی سادات‌شهر با انجام مراسم صبحگاه در پادگان شهید قلیزاده رامسر رزمایش با شکوه بسیجیان شهرستان را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار محمد محمدی با بیان اینکه دشمنان و در راس آن آمریکا از جنگ نظامی با ایران ناامید شدند، اظهار داشت: دشمنان اتاق فکر جنگ اقتصادی علیه ایران را تشکیل داده و به طرق مختلف در حال ناامید کردن مردم و جوانانی هستند که صحنه‌ها و دوران جنگ را ندیده اند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند با سیاسی و امنیتی کردن مسائل نظام را ناامن جلوه دهند. سپاه رامسر در نظر دارد جهت جلوگیری و خنثی‌سازی تحرکات دشمن و اقتدار نیروهای بسیجی را نشان دهد و همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی همزمان با ماه محرم در پادگان شهید قلی‌زاده برگزار خواهد کرد.

محمدی گفت: دو گردان شهید علیزاده شهری و گردان شهید طاش موسی سادات‌شهر در این رزمایش بکارگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه صبح روز جمعه با ساماندهی نیروها و برگزاری صبحگاه مشترک این رزمایش را آغاز خواهیم کرد، افزود: پس از صبحگاه نیروها تا میدان امام رژه و پیاده روی خواهند داشت سپس برای ادامه عملیات تخصصی به پادگان شهید قلیزاده اعزام می‌شوند.

محمدی گفت: هر گردان 234 نفره دارای سه گروهان و هر گروهان دارای سه دسته 22 نفره هستند که مجموعا 468 نفر در این رزمایش آموزش‌های تخصصی را می‌گذرانند.

محمدی از وجود پنج حوزه مقاومت بسیج برادران و دو حوزه بسیج واحد خواهران خبر داد و گفت: گردان‌ها بر اساس اولویت‌ها در رزمایش شرکت خواهند داشت که در زرمایش هفته پیش روی گردان نوع یک و بخشی از گردان نوع دو حضور دارند.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه قبل از ماه محرم نشستی با مداحان و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی داشتیم، گفت: دشمن می‌خواهد با ورود به مساجد بین مردم و اهل بیت جدایی بیندازد که این موارد از سوی بسیج رصد می‌شود.

وی به در پیش روی بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه در آستانه این هفته د  نشستی برنامه‌ها را تشریح خواهیم کر‌د، افزود: با حمایت‌های فرماندار و شهردار کار بسیار بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد بازارچه دائمی در شهرستان رامسر در حال انجام است که بزودی این مهم را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها