زارع: ساخت منازل مسکونی مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، بهسازی مساجد، ساخت کانال هدایت آبهای سطحی از جمله اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۱۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین زارع در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی با بیان اینکه مرحله نخست این رزمایش مربوط به حوزه سازندگی است، اظهار داشت: گروه‌های جهادی به مدت 20 روز با محوریت محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر که کمتربرخوردار هستند به فعالیت پرداختند.

وی افزود: ساخت منازل مسکونی مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، بهسازی مساجد، ساخت کانال هدایت آبهای سطحی از جمله اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.

زارع با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی قصد داریم به حوزه راه‌سازی و پل سازی نیز ورود کنیم، تصریح کرد: در حوزه خواهران نیز کلاس‌های خیاطی، پسماند و مسائل آموزشی فرهنگی فعالیت داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر گفت: بر اساس سهمیه استان باید 14 گروه جهادی را تشکیل و به مناطق کمتر برخوردار اعزام می‌کردیم که این رقم تا به امروز انجام شده و در ادامه رزمایش این تعداد بیشتر خواهد شد.

وی از وجود 10 مولفه در تشخیص مناطق کمتربرخوردار در راستای سازندگی خبر داد و با بیان اینکه این مناطق با هماهنگی بخشداری و دستگاه‌های اجرایی انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی قصد داریم در یک فرآیند 3 تا 5 ساله مشکلات اولیه و زیرساختی مناطق کمتر توسعه یافته را رفع کنیم.

زارع گفت: اعتبارات این پروژه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خیران و نیروها از سوی بسیج سازندگی تامین می‌شود.

وی از تشکیل قرارگاه سازندگی در سپاه رامسر خبر داد و گفت: بسیج در دورترین نقاط پایگاه دارد تا بتواند در کمترین زمان بیشترین خدمت رسانی را داشته باشد.

سرهنگ علی اکبر شریف دینی، مسئول برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی رامسر نیز با بیان اینکه دو گردان به مدت 24 ساعت رزمایش را برگزار می‌کنند تا مردم امنیت را در شهر احساس کنند، گفت: طرح گشت‌های محله محور که از ابتدای سال توسط سپاه رامسر اجرایی شده بازخوردهای بسیار خوبی داشت و ما با هرگونه ناامنی برخورد قاطع خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها