گروه جهادی کانون بسیج مهندسین صنعتی سپاه ناحیه اراک با هدف خدمت به مردم و به نام شهیده زینب کمائی در روستای قلعه ارجناوند ، کلاغ نشین ، کرکان به مدت3 روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۰۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک،گروه جهادی کانون بسیج مهندسین صنعتی سپاه ناحیه اراک با هدف خدمت به مردم در روستای قلعه ارجناوند ، کلاغ نشین ، کرکان به مدت 3 روز  و در 12 کلاس فرهنگی، آموزشی و هنری به کار خود پایان داد. این اردوی جهادی به نام شهید مدافع حرم شهیده زینب کمائی نامگذاری شده بود .

مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت اراک با اشاره به جزئیات این دوره اظهار کرد: 10مربی و یک مشاور در این دوره حضور فعال داشته و با استقبال خوب بیش از صد و پنجاه خواهر مواجه شدیم.

عباس موزونی گفت: اولین دستاورد اردوهای جهادی مشمول خود جهادگران می شود به طوری که انسانی که از داشته ها و وقت و کار خود برای کمک به دیگر انسان های نیازمند چشم پوشی می کند حس فداکاری و ایثار را تقویت می کند.از طرفی نیز اغلب روستاییان جهادگران را از خود می دانند و در مشکلات و سختی های زندگی را با آنها شریک می شوند.لذا همواره روستاییان از حضور گروه های جهادی استقبال کرده اند و جهادگران نیز خدمات خود ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری می دانند.

در این دوره اردوی جهادی ، کلاس های مشاوره،خیاطی، همسرداری و تربیت فرزند، نقاشی، چرم دوزی ، نمد دوزی ،عروسک سازی برگزاری کلاس های آموزشی با هدف کسب و کار دنبال شد و هر یک از خواهران بر حسب علاقه در این دوره شرکت داشتند.

ارسال نظرات