رزمایش سراسرس اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۹۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمامی فرزندان انقلاب اسلامی با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و پشتیبانی مالی اصناف و بازاریان و خیرین رزمایش بزرگ سراسرس اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله در قالب یک کاسب ،یک دانش آموز در ۱۲ شهرستان استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی افزود: این رزمایش در راستای آغاز سال تحصیلی و با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در مدرسه آیت الله شهید مدنی در حاشیه شهر زاهدان به صورت نمادین برگزارشد.

سرهنگ بخته ای بیان کرد:  این طرح در مناطق حاشیه شهرهای سراسر استان اجرا می شود تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرحله اول این رزمایش از ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که این کالاها در راستای حمایت از کالای ایرانی که همه تولیدات داخلی هستند و به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده می شود بیان کرد: در مرحله اول رزمایش که به شکل نمادین در حاشیه شهر زاهدان اجرا شد بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحری به دانش آموزان دبیرستان شهید محمد اسلامی اهدا شد.

ارسال نظرات