فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر بوشهر:

23 گروه جهادی در رزمایش اقتدار بسیج شرکت کردند

فرمانده ناحیه بسیج بوشهر گفت: هم زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمّد رسول الله (ص) (2)، 23 گروه جهادی در جزیره شیف، محلّه تنگک بوشهر، روستاهای هلیله و دویره و مناطق کم ­برخوردار این شهرستان به خدمات­ رسانی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج به تشریح مراحل انجام رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در بوشهر پرداخت و گفت: ساعت 6 صبح بسیجیان شرکت کننده در رزمایش پس از تجمع اولیّه به محلّ استقرار خود در میدان شهید رئیس علی دلواری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از استقرار نیروها در میدان شهید رئیس علی دلواری، بسیجیان حرکت خود را به صورت ستون­کشی با حرکت در کنار ساحل خلیج فارس آغاز و سپس در جایگاه نماز جمعه بوشهر مستقر شدند و برنامه ­های آموزشی خود را در آن جا گذراندند که بعد از ظهر نیز این نیروها برای اجرای تمرینات تاکتیکی و پیاده ­روی به منطقه عمومی لیان آمدند.

سرهنگ دشتی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد هم د­لی و تقویّت روحیه نیروهای بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: این رزمایش باعث انسجام درونی نیروهای بسیجی و تقویّت نیروهای انقلابی شده و در مقابل در دل دشمنان ما ایجاد یأس و ناامیدی می ­کند.

وی اذعان کرد: دشمنان ما با اجرای توطئه ­های جدید قصد دارند به نظام ما ضربه بزنند غافل از این که نیروهای جوان و پرشور بسیجی پشت سر ولایت و همراه با مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی هستند و در مقابل تمام دسیسه­ هایی که از طرف دشمنان داخلی و خارجی صورت می گیرد آمادگی لازم را دارند تا از نظام اسلامی خود دفاع کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات