فرماندار قشم، گفت: استقرار اداره بنیاد شهید از مطالبات بحق خانواده شهداء و ایثارگران در این شهرستان است که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در آینده نزدیک محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۸۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا نصری، عصردیروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با تاکید بر اینکه گلزار شهداء قشم بزودی باید ساماندهی شود اظهار داشت: حضور ایثارگران و خانواده شهداء موجب خیر و برکت و آرامش خاطر مردم است.

وی، پیگیری مطالبات و تحقق نظرات را اولویت مهم و مورد اهتمام کارگزاران دولت تدبیر و امید ذکر کرد و افزود: پیگیری امور یادگاران دفاع مقدس در جزیره الشهداء هرمز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قشم، با اشاره به دیدارهای منظم رئیس جمهور با جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهداء تصریح کرد: طبق برنامه اعلام شده، روسای ادارات و نهادهای دولتی، موظف به دیدار منظم با یادگاران ایثار و شهادت و پیگیری امور آنان هستند.

نصری، تسهیل دسترسی به خدمات بنیاد شهید و رفع نیازهای معیشتی و اشتغال خانواده شهداء و ایثارگران هرمز را ضروری و بسیار مهم بر شمرد و تاکید کرد: مسؤولین باید خادمین شایسته‎ای برای خانواده‌های شهداء و ایثارگران باشند.

ارسال نظرات