اولین همایش تخصصی حافظان و حاملان وحی در روستای کران از توابع شهرستان فارسان با حضور 190 حافظ قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۷۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اولین همایش تخصصی حافظان و حاملان وحی شهرستان به همت سپاه ناحیه فارسان و با همکاری سازمان تبلیغات و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن صاحب الزمان(عج) روستای کران برگزار شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب روستای کران در این خصوص گفت: در ابتدای تابستان سال 97 طرح قرآن آموزی آغاز و از علاقمندان به قرآن آموزی ثبت نام به عمل آمد و به لطف خدا این طرح در روستا و شهرستان با استقبال خوبی از جانب مردم روبرو شد و نزدیک به 190 نفر از افراد در رده های سنی مختلف از 5 سال تا 40 سال ثبت نام شدند و با تمهیدات به عمل آمده برای هر رده سنی یک برنامه ریزی سه ماهه به عمل آمد.

وی عنوان کرد: این طرح در سه سال قبل فقط در سطح روستای کران به اجرا در آمد؛ اما با توجه به موفقیتی که کسب کردیم تصمیم گرفتیم تا کار را گسترش داده و این طرح را در سطح شهرستان به اجرا درآوریم.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب افزود: از دستاورد های این طرح می توان به جذب 190 قرآن آموز اشاره کرد که از حفظ جزء 30 قرآن شروع کرده و افرادی هستند که در این بین توانسته اند تا نزدیک به 6 جزء نیز حفظ کنند و به صورت کلی همه افراد شروع به پیشرفت در حفظ قرآن خواهند کرد.

این همایش با راهپیمایی قرآن آموزان در سطح روستا شروع شد، که با استقبال بسیار خوب اهالی مواجه گردید و در ادامه نیز از تمامی 190 نفر قرآن آموز در همایش تخصصی حافظان و حاملان وحی، تجلیل شد.

 

ارسال نظرات