خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از تجهیز کتابخانه‌ نام نیک میامی خبر داد و گفت: در این راستا استاندار سمنان ۱۰۰ جلد کتاب اهدا کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۳۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،نورعلی غلامحسین نیا سما کوش ظهر چهارشنبه در نشستی به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از اهدای بیش از ۱۰۰جلد کتاب و نشریه توسط استاندار سمنان به کتابخانه‌های عمومی خبر داد و بیان کرد: این کار امکان تجهیز کتابخانه روستایی نام نیک در شرقی‌ترین بخش میامی و استان سمنان را مهیا می‌کند.

وی بابیان اینکه کتاب‌های اهدایی که بیشتر در حوزه علوم سیاسی، تاریخ، فرهنگ عمومی و … هستند برای تجهیز و غنی‌سازی کتابخانه عمومی در حال احداث روستای نام نیک از توابع میامی ارسال می‌شوند، افزود: از سایر منابع اهدایی برای غنی‌سازی مخازن کتابخانه مرکزی استان استفاده می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، بابیان اینکه کتابخانه روستایی نام نیک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲۰۹مترمربع با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، شورای اسلامی و دهیاری روستا ساخته‌شده و در دست تکمیل است.

سماکوش از برگزاری جشنواره اهدای کتاب در سال گذشته خبر داد و تاکید داشت: در این جشنواره ۳۱۰هزار نسخه کتاب و نشریه توسط مردم و دستگاه های اجرایی به مخازن کتابخانه های عمومی استان اهدا شد که نسبت به سال قبل از آن یعنی ۹۵، رشد ۱۰ برابری را داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها