خبرهای داغ:

رزمایش شیفت ایثار در خوی آغاز شد

کارگران بسيجي خوی همزمان با سراسر کشور همسو با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمدرسول الله 2خارج از وقت کاری جهت کمک به چرخه اقتصادی و تولیدی در حال اجرای رزمایش شیقت ایثار هستند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رزمایش خدمت رسانی بسیج کارگری خوی با عنوان "خدمت رسانی و ایثار"با هدف ایجاد و انگیزه در بین کارگران و کارفرمایان بسيجی و کارگران آغاز شد به طوری که این رویداد یک حرکت انقلابی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن به شمار می‌رود.

فرمانده حوزه بسیج شهید دوران سپاه اجرای این رزمایش را وسیله ای برای نمایش آمادگی کارگران زحمت کش برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولیدی عنوان کرد و افزود: کارگران بسيجي در این رزمایش ثابت کردند که با وجود فشارهای اقتصادی هرگز سنگرهای نبرد را ترک نخواهند کرد.

سرهنگ پاسدار طه بقال نژاد با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، افزود: امروزه دشمنان از هر تهدید و ترفندی برای ضربه زدن به نظام ایران استفاده می کند لذا ما براي مقابله با اين تهديدات راهي جز تكيه بر اقتصاد مقاومتي نداريم.

وی ادامه داد: سعی و تلاش  کارگران در این رزمایش بر آن است تا ضمن ایستادگی در برابر تحریم ها نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

گفتنی است این رزمایش در نیروگاه سیکل ترتیبی، کارخانه دخانیات و کارخانه قند برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار