خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده حوزه کارگری سپاه ناحیه بقیه الله شیراز:
فرمانده حوزه کارگری سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: بسیج می‌تواند بازوی توانمندی برای صنعت باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

سروان پاسدار فاضل فرزانه در حاشیه رزمایش بزرگ عاشورائیان 2، سپاهیان محمد رسول الله(ص)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در حوزه صنعت تا کنون با چند اقدام خاص این مفهوم را در شهرک صنعتی پیاده کرده ایم که بسیج می تواند بازوی توانمندی برای صنعت باشد.

وی در تشریح رزمایش سراسری عاشورائیان 2 سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان خدمات دهی بسیجیان شهرک صنعتی به صنعتگران، این رزمایش را شامل پنج قسمت اجرایی دانست: اول خدمات عمومی از قبیل رنگ آمیزی بلوارها، دوم ساخت و ساز قسمت تصفیه خانه که نقطه حیاتی شهرک است سوم نگهبانی و خروج از شهرک که قسمتی نیاز به کارهای عمرانی دارد، تاریکی نقاط کور شهرک که به همت بسیج، دفتر خدماتی شرکت شهرک و نیروهای صنعت و معدن برنامه ریزی این سه قسمت انجام شده و این برنامه ها اجرا می شود.

به گفته فرزانه، در بحث خدماتی برای بسیجیان کارخانه ها، مشاوره پزشکی، حقوقی و ایمنی داریم.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را نهادینه کردن فرهنگ بسیج دانست و تصریح کرد: ما در حوزه صنعت تا کنون با چند اقدام خاص این مفهوم را در شهرک پیاده کرده ایم که بسیج می تواند بازوی توانمندی برای صنعت باشد.

فرمانده حوزه کارگری سپاه ناحیه بقیه الله شیراز خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که در بسیج اینگونه برنامه ها را انجام می دهیم و این برنامه نقطه شروعی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال خواهد بود.

به عقیده وی، هرچه امثال این برنامه ها استمرار داشته باشد، دتاوردهای بیشتری هم خواهد داشت.

فرمانده حوزه کارگری سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از خدمات دیگر حوزه بسیج کارگری در شهرک صنعتی را مشاوره حقوقی رایگان در روزهای سه شنبه از ساعت 9تا11 صبح عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها