خبرهای داغ:
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند از اجرایی شدن دستورالعمل واگذاری عرصه ساختمان های احداثی در اراضی در اختیار سازمان ملی در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۸۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

اجرایی شدن دستورالعمل واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی سازمان ملی در نهاوندحسین متین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل سیاست‌های حمایتی و شرایط و نحوه واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی ملکی یا در اختیار سازمان به استناد بند 10 از قسمت «الف» ماده 11 اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن که در تاریخ 96/6/27 در مجمع عمومی سازمان به تصویب رسیده است، اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند اقدام به اطلاع رسانی ، تشکیل و تکمیل بیش از 100 فقره پرونده برای اراضی فوق کرده است.

وی ادامه داد: دستورالعمل شرایط سنددار شدن واحدهای تصرف شده در شهرها و حاشیه شهرها به تمام استان‌ها ابلاغ شده كه بر اساس آن ۳ میلیون خانوار در سراسر كشور كه در اراضی ملی و دولتی واحدهای مسكونی خود را ساختند، تعیین تكلیف خواهند شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند با اشاره به اجرایی شدن دستورالعمل واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی در اختیار سازمان ملی در نهاوند افزود: بر همین اساس قیمت ملک در زمین‌های فوق به قیمت تمام شده دولتی از مردم اخذ می‌شود و مازاد زمین‌ها به قیمت روز از ساكنین گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این اداره در مورخ 96/6/15 موفق به انتقال اولین سند در سطح استان همدان شد، یادآورشد: با توجه به تمدید مهلت تشکیل پرونده، متقاضیان شهرستان نهاوند به اداره راه و شهرسازی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33222067-081 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات