خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در ادامه افزود: رزمایش اقتدارعاشوراییان  به استعداد سه  گردان بیت المقدس درحال برگزاری است و با برنامه های تاکتیکی و دفاعی ادامه پیدا می کند و در طول برگزاری رزمایش برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی وسخنرانی نیزپیش‌بینی‌شده شده است .
کد خبر: ۹۰۵۶۹۷۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ، سرهنگ پاسدار علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاوت بسیج فلاورجان هدف از اجرای رزمایش بزرگ اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)، دراردوگاه قدس بیان کرد: این رزمایش همزمان با سراسرکشور با هدف تقویت روحیه حمایت ازنظام و اثبات این‌که مردم حامی نظام هستند درحال برگزارمی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درادامه افزود: رزمایش اقتدارعاشوراییان  به استعداد سه  گردان بیت المقدس درحال برگزاری است و با برنامه های تاکتیکی و دفاعی ادامه پیدا می کند و در طول برگزاری رزمایش برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی وسخنرانی نیزپیش‌بینی‌شده شده است .

فتحیان درادامه با بیان اینکه دشمن ازطریق فشارهای اقتصادی و روانی درشبکه های اینترنتی درصدد است که التهابات اجتماعی و نارضایتی مردم را توسعه وساماندهی کند ومشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورد که این رزمایش با نشان دادن وحدت باردیگرایستادگی ومقاومت اسلامی را به جهانیان ثابت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها