خبرهای داغ:
در ایام عزاداری امام حسین (ع) صورت می‌گیرد

استقرار ناوگان آتش‌نشانی در محل برگزاری هیئات بزرگ شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار ناوگان آتش‌نشانی در محل برگزاری هیئات بزرگ شهر در ایام عزاداری امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۵۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
استقرار ناوگان آتش‌نشانی در محل برگزاری هیئات بزرگ شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس جعفری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان برای تامین ایمنی عزاداران حسینی، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی قم برحسب وظیفه ذاتی خود طبق سنوات گذشته از تمامی تکایا و حسینیه‌ها بازدید ایمنی به عمل می‌آورد تا مشکلی از این نظر ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمامی مساجد و تکایا می‌توانند در خصوص مسایل ایمنی از آتش نشانی مشاوره گرفته و موارد غیر ایمن را مرتفع کنند، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته ضمن این بازدید‌ها مباحث ایمنی به خادمان هیئات و تکایا گوشزد می‌شود تا مشکلات احتمالی رخ ندهد.
جعفری به استقرار خودرو‌های عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر در ایام محرم اشاره کرد و افزود: استقرار در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حسینیه شهدا، گلزار شهدا، مصلی، پردیسان، ورزشگاه حیدریان، حسینیه فاطمیون میدان بسیج، بقاع متبرکه امامزادگان شاه ابراهیم و شاه سید علی و مسجد جمکران که مراسمات ویژه‌ای در این ایام دارند پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین استقرار خودرو‌های عملیاتی آتش نشانی و اکیپ موتوری در روز تاسوعا و عاشورا و همچنین شام غریبان در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر جهت برقراری ایمنی دسته جات عزاداری امام حسین (ع) صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار