جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان باید مبدأ و سرلوحه کار ما برای بازگرداندن انقلاب به جایگاه اصلی خود باشد و مردم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۵۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یحیی سالاری در جمع بسیجیان خلیل‌آباد بابیان اینکه تقابل حق و باطل و جریان شیطانی دائمی است و طرفداران حق نمی‌توانند با باطل کنار بیایند، اظهار داشت: شیطان بزرگ و دشمن نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که قالب اعتماد نیست.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی بهترین جوانان و انسان‌ها را دارد که به گفته امام راحل از مردم اهل حجاز هم بهتر هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که دل درگرو رشد و تعالی آرمان‌های الهی دارند باید آزاده باشند و در مقابل استکبار بایستند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج با تأکید بر اینکه مسئولان، حق تمایل پیدا کردن به کفار را ندارند، تصریح کرد: امام حسین (ع) با حرکت خود به سمت کربلا در پاسخ به دعوت‌های صورت گرفته نشان داد که دشمن قابل‌اعتماد نیست و باید با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستاد.

وی با اشاره به اینکه فضای استکبارستیزی جامعه باید تقویت و آرمان‌های الهی همواره باید پاس داشته و تکریم شوند، اذعان کرد: امام حسین (ع) در شب و روز عاشورا بحث نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر را کنار نگذاشت و به تمام آرمان‌های الهی پایبند بود.

سالاری بابیان اینکه همه باید برای به دست آوردن لقمه حلال از عاشورا عبرت بگیریم، تشریح کرد: هرگاه به خدا و آرمان‌های الهی اعتماد کردیم پیروزی همراه ما بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران فراز و نشیب‌های و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و باور و اطمینان به آرمان‌های الهی پیروزی‌های زیادی را به ارمغان آورده است، بیان کرد: صراحت در برابر دشمنان راز ماندگاری و استکبارستیزی واقعیت انکارناپذیر جامعه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرایط امروز جامعه خاص است و به لحاظ امنیت شرایط کم‌نظیری داریم، تأکید کرد: دشمن اگر کوچک‌ترین تعرضی می‌کند در کمترین زمان با شدت بیشتری جواب می‌گیرد و هیچ‌گاه اجازه داده نمی‌شود امنیت جامعه خدشه‌دار شود.

وی با طرح این سؤال که آیا به لحاظ اقتصادی در افق چهل‌ساله انقلاب هستیم؟ ابراز کرد: دشمن نفوذ کرده و برخی انسان‌ها در زمینه اقتصادی کوتاهی می‌کنند و مطمئناً بسیاری از مشکلات امروز نیز سرمنشأ داخلی دارد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج، سناریو‌های خارجی، سو مدیریت داخلی، اُفت انسجام داخلی و آستانه تحمل مردم را چهار خطر پیش رو برشمرد و اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب سناریو‌های مختلفی را علیه انقلاب طراحی کردند و متأسفانه با سوء مدیریت برخی از مسئولان در بخش‌هایی موفق بودند.

وی بابیان اینکه ترامپ اعلام کرده که ما اجازه نمی‌دهیم ایرانی‌ها جشن چهل‌سالگی انقلاب را بگیرند، گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی باهدف خدمت‌رسانی طراحی‌شده است، تصریح کرد: حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف به جامعه امید می‌دهد و اجازه نمی‌دهد تا آرزوی دشمنان نظام محقق شود.

سالاری با تأکید بر اینکه ریشه ۵۲ درصد از مشکلات کشور، مدیریتی است، اذعان کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نوزده درصد بازار را فرصت‌طلبان خراب کردند و هجده درصد هم تحریم‌ها و ۵۲ درصد مشکلات نشان از سوء مدیریت برخی از مسئولان است.

وی بابیان اینکه سناریو‌های خارجی و سوء مدیریت، انسجام داخلی را برهم می‌زند، عنوان کرد: قوی‌تر از گذشته باید درصحنه باشیم و آتش به اختیار در محله و جامعه اقدامات لازم را انجام دهیم و اجازه ندهیم یاس و ناامیدی در جامعه تزریق شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امروزه وظیفه اصلی ما مقاومت هوشمندانه و اقدام به‌موقع است، تشریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیت مردم‌سالاری و جبهه تقابل نظام با جریان‌های بین‌المللی و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی بابیان اینکه انقلابیون وظیفه کاملاً روشنی دارند باید حرف امام را گوش کنیم و پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم، ابراز کرد: در شرایط فعلی که سو مدیریت در دولت وجود دارد بیشترین پشتیبانی از دولت را مقام معظم رهبری دارند.

سالاری همچنین در ادامه تأکید کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب با روش‌های مختلف نظیر کودتا، واقعه طبس، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و… به دنبال سرنگونی انقلاب برآمد و امروزه با یک جنگ تمام‌عیار در زمینه اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال اهداف خود است.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی گریبان مردم را گرفته و برخی از سیاست‌های غلط مدیران نیز کارگشا نبوده است، بیان کرد: آمریکا در وضعیت کنونی تضعیف ایران در منطقه، استحاله انقلاب، برگشت به زمان طاغوت و براندازی جمهوری اسلامی را در دستور کاردارند و تلاش می‌کند ایران اسلامی را مهار کند

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج بابیان اینکه این رزمایش باید مبدأ و سرلوحه کار ما برای بازگرداندن انقلاب به جایگاه اصلی خود باشد و مردم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنند، تشریح کرد: شناخت یکسان و درست از نظام سلطه، تلاش برای کمک به آرام کردن فضای جامعه، کمک به کارآمدی بیشتر نظام و افزایش قدرت ملی ازجمله وظایف تک‌تک آحاد جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها