فرمانده سپاه خلیل آباد:

۵ گروه جهادی از شهرستان خلیل آباد در روستای کاهه از توابع بخش ششطراز مشغول خدمت رسانی هستند

فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: ۵ گروه جهادی از شهرستان خلیل آباد در رزمایش خدمت در روستای کاهه از توابع بخش ششطراز مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالفضل فتوحی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) که با حضور پرشور بسیجیان در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر و همچنین گروه‌های جهادی ناحیه خلیل آباد طی ۳ مرحله اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ در سراسر استان خراسان رضوی و شهرستان خلیل آباد در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه مرحله دوم این رزمایش حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس در تجمع بزرگ عاشورایی در مشهد مقدس خواهد بود، تصریح کرد: در مرحله سوم حضور گروه‌های جهادی شهرستان به استعداد ۵ گروه را در روستای کاهه از توابع بخش ششطراز در ۲۱ و ۲۲ شهریور را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استفاده از توانمندی‌های مردمی در گروه‌های جهادی نیز از جمله رویکرد‌های این رزمایش است، اذعان کرد: گروه‌های جهادی در این رزمایش در زمینه رنگ آمیزی، بهسازی مدرسه و در موضوعات اشتغال، کلاس‌های تقویتی و مشاوره و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

فتوحی ارتقاء سطح آمادگی و تقویت روحیه حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مأیوس سازی دشمنان انقلاب از جمله اهداف رزمایش دانست و عنوان کرد: حفظ انسجام و آمادگی روحیه بخش بسیجیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این رزمایش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها