خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان گفت: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)بر همگان تسلیت باد و همچنین با همکاری هنرمندان و کانون های فرهنگی ،هنری مساجد شهری وروستا هندیجان برنامه های متنوع فرهنگی هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همراه تجدید میثاق با ولایت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۳۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

مسعود میرزاپور در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:براساس جلسه ای که در فرمانداری هندیجان برگزار شد وظایفی به رئیس اداره ارشاد به عنوان مسئول کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس محول شد که از عمده اقدامات دعوت از هنرمندان و مدیران کانون ها دراجرای هر چه بهتر کارهای فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس است.

وی افزود:در هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس ،مسابقات شعر و نقاشی و داستان کوتاه با موضوع ایثار و شهادت و اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار و دیدار با خانواده های معظم شهدای هنرمند که با حضور هنرمندان اداره ارشاد و اعضای کانون بسیج هنرمندان و کانون فرهنگی هنری مساجدهندیجان برگزار خواهندشد.

وی بابیان برگزاری شب شعر و خاطره گویی در هفته دفاع مقدس گفت:با دعوت از پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مراسم شب شعر و خاطره گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس و غبار روبی و عطر افشانی و دیدار با امام جمعه با حضور پرشور و انقلابی هنرمندان شهرستان اجرایی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها