اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در کوهبنان
عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گفت رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با حضور گردان بیت المقدس کوهبنان و گروه های جهادی حاضر در مناطق زلزله زده به مدت دو روز در شهرستان برگزار می گردد .
کد خبر: ۹۰۵۶۹۱۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گفت رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با حضور گردان بیت المقدس کوهبنان و گروه های جهادی حاضر در مناطق زلزله زده به مدت دو روز در شهرستان برگزار می گردد .
وی ابراز داشت سپاه و بسیج بعنوان دو نیروی مردمی همواره در کنار ولایت و رهبری حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی بوده اند و در این راه شهیدان زیادی را تقدیم کرده است .
زاهدی تاکید کرد طی چهل سال گذشته برای خاموش کردن فتنه ها و مبارزه با خباثت ها و کینه دشمنان پاسداران و بسیجیان در صف مقدم حضور داشتند و همچون سدی پولادین در مقابل تهدیدها ایستادند و دشمن را زمین گیر کردند .
وی خاطر نشان کرد دشمنان همواره از پاسداران و بسیحیان سیلی محکم خورده و به اهداف شوم خود نرسیده اینجاست که نوک پیکان حملات  خود را این دو نهاد مقدس قرار داده است لذا برگزاری این رزمایش ها آمادگی و توان اعتقادی و رزمی بسیجیان را افزایش می دهد .
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح نمود گروه های  جهادی که متشکل از جوانان بسیجی مدارس و دانشگاه ها از جای جای کشور هستند از اولین روزهای زلزله سال گذشته کوهبنان همواره در راستای حل مشکلات مردم پیش قدم بودند و در زمینه های ساخت و ساز منازل زلزله زدگان بصورت شبانه روزی تلاش دارند .
وی افزود گروه های جهادی در قالب یک برنامه زمان بندی شده به کمک و یاری زلزله زدگان کوهبنان شتافتند و در قالب تشکل های قرانی ،آموزش مشاغل خانگی ،سواد رسانه ای ،امور مشاوره ای ،آشنایی با طب سنتی و خطرات فضای مجازی ،برگزاری کلاس های قران و معارف اسلامی،برگزاری اردوی های یک روزه و چند روزه و....گام های مهمی برداشتند .
زاهدی تاکید نمود گروه جهادی پایگاه امام حسن مجتبی (ع)در یک اقدام شبانه روزی نسبت به ترمیم و بهسازی تکیه و مسجد که در زمان زلزله دچار خسارت شده بود اقدام نمودند که این فضا همزمان با ماه محرم مورد بهره برداری قرار گرفت .
وی از تمامی مسوولان و خیرین درخواست نمود با توجه به کوهستانی بودن شهرستان  تمام توان خود را به کار ببرند تا مردم مناطق زلزله زده کوهبنان قبل از فصل سرما در منازل خود مسقر شوند.

ارسال نظرات