در معدن کوهبنان نزدیک به ۲۵۰ کارگر بسیجی وجود دارد که روزانه ۲۵۰ تن ذغال در هر شیفت کاری استخراج و به چرخه تولید تحویل می داده اند اما در رزمایش ایثار این کارگران توانسته اند میزان استخراج روزانه خود را به ۳۵۰ تن در یک شیفت کار افزایش دهند که این امر رکورد قابل توجهی برای کارگران بسیجی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۱۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رزمایش محمد رسول الله ۲ که در سه قالب، اردوهای جهادی ، شیفت ایثار و عملیات های رزمی گردان های بسیج در حال انجام است  موفقیت ها و دستاوردهای بسیار خوبی را بدست آورده است .



در حالی که اردوهای جهادی به دنبال رفع فقر ، محرومیت زدایی و حل مشکل محرومان در حاشیه شهرهاست  و تا کنون توانسته اند ساخت منازل مسکونی ، خانه ی بهداشت ، خانه عالم ، ساخت سرویس بهداشتی مساجد ، تجهیز مساجد ، تعمیر و بهسازی مدارس و حتی تامین آب شرب مورد نیاز  مردم منطقه را در کارنامه عملیاتی خود در سراسر کشور به ثبت برسانند  ، مرحله دوم رزمایش یعنی شیفت ایثار نیز رکورد دار حل مشکلات صنایع در واحد های صنعتی و معدنی گردیده است .




روز گذشته رزمایش ایثار در شهرستان کرمان با محوریت دو کارخانه مس باهنر و بارز انجام شد و با استخراج ۳۵۰ تنی ذغال سنگ از معدن اصلی کوهبنان رکورد تاریخی استخراج بدون اجر و مزد  در کار نامه جهادی این رزمایش ثبت گردید  .

 



رزمایش ایثار در معادن شماره ۲ گل گهر سیرجان و معدن اصلی ذغال سنگ کوهبنان هم اجرایی شد که طی این رزمایش در یک شیفت افزایش استخراج بدون چشم داشت و دریافت دستمزد آنهم در خارج ساعت شیفت کاری کارگران بسیجی صورت گرفت .



در معدن کوهبنان نزدیک به ۲۵۰ کارگر بسیجی وجود دارد که روزانه ۲۵۰ تن ذغال در هر شیفت کاری استخراج و به چرخه تولید تحویل می داده اند اما در رزمایش ایثار این کارگران توانسته اند میزان استخراج روزانه خود را به ۳۵۰ تن در یک شیفت کاری افزایش دهند که این امر رکورد قابل توجهی برای کارگران بسیجی محسوب می شود .

ارسال نظرات