خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای شیخ مصطفی رستمی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای شیخ مصطفی رستمی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند
حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ مصطفی رستمی (دامت توفیقاته)
بعدالتحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از جانب رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که نشان دهنده عملکرد موفق، تعهد، کارآمدی، توانمندی و شایستگی های ارزشمند شماست، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
با حضور جنابعالی که بحمدالله از فضلای دانشمند، جوان، مجرب، پرانگیزه، ولایتمدار و آشنا به محیط دانشگاه هستید، امیدواریم که شاهد پرورش بیش از پیش جوانان متعهد و متخصص در فضای دانشگاهی کشور و تحول در عرصه های مختلف از جمله علوم انسانی باشیم.
از خدای متعال برای حضرتعالی در این مسئولیت خطیر و حساس که زمینه‌ساز رشد و تعالی انقلاب اسلامی است، توفیق و سربلندی مسئلت می‌کنم.
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها