همایش مردمی میثاق "حمایت از کالای ایرانی" در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۵۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همایش مردمی میثاق حمایت از کالای ایرانی با حضور کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم و بسیجیان، همزمان با دهه نخست ماه محرم در حسینیه محمد رسول الله (ص) شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

جانشین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در این همایش ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: امروزه مساله کمک به حل مشکلات اقتصاد جامعه اسلامی یک معروف است و از بزرگترین معروفات در دین مبین اسلام به شمار می رود. اگر امر به معروف به نحو درست انجام شود دیگر دچار مشکلات اقتصادی نخواهیم شد چرا که نظام اسلامی ما بر پایه معروفات است .

عبدالحمید سعیدی در این همایش ضمن اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جنگ اقتصادی محاربه بین اسلام و کفر است ما از اول انقلاب تا حال در محاصره اقتصادی بودیم و بیشترین آن در عرصه نظامی بوده است و تحریم و تهدید یک مساله جدید نیست، ما باید با تکیه بر اعتماد به نفس و تفکر بسیجی و پیروی از ولایت فقیه در تمامی عرصه ها با تحریم و تهدید دشمن مقابله و تمامی تلاش و سعی خود را در جهت پیشبر اهداف این انقلاب اسلامی با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) به کار بریم .

وی در پایان این همایش، قدرت انقلاب اسلامی و مردم این مرز و بوم را قدرت الهی دانست و با بیان این که هیچ قدرتی توان مقابله با قدرت الهی را ندارد، وظیفه ملت ایران را استفاده از کالاهای تولید داخل و کالای ایرانی دانست و گفت: ما باید به این فرهنگ برسیم و کالای خارجی را برای خود حرام بدانیم باید نهایت  سعی و تلاش خود را در جهت فرهنگ سازی و استفاده از کالای ایرانی به کار بریم.

در این همایش اقشار مختلف مردم و مسئولین میثاق بستند که از کالا و تولیدات ایرانی حمایت کنند.

ارسال نظرات