پیام تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات از حضور بسیجیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات از حضور بسیجیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) باصدور پیامی تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات از حضور بسیجیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با صدور پیامی تشکر کرد که متن پیام به شرح زیر است: 
 
به نام خدا

(بسیج معجزه عاشورا)

️درود و سلام خداوند بر سپاهیان محمد رسول الله صلی الله علیه و آله شهرستان کلات که در رزمایش اقتدار عاشوراییان جلوه‌هایی ماندگار از صبر و ایثار و مقاومت همراه با انسجام و وحدت را به نمایش گذاشتند.

سلام بر خواهران مومن و انقلابی که با حضور با صلابت خویش و با حجاب برتر در صحنه رزم و حماسه و آتش، قدرت خویش را به رخ غربزدگان بزدل و ترسو می‌کشند و سلام خدا برمادران که برای حفظ اقتدارموشک‌هایی که ضامن نظام مقدس وعاشورایی ایران اسلامیست، حاضر می‌شود ساعت‌ها درزیر آفتاب سوزان بایستد.

درود فرشتگان بر کشاورزان بسیجی که علیرغم فصل برداشت دسترنج یکساله شان در این ایام، ولی یاران حسین زمان را تنها نگذاشتند و از مال دنیا بریدند تا کربلا دوباره تکرار نشود.

سلام و درود خداوند بر دانش آموزان بسیجی که به پیروی از علی اکبر امام حسین علیه السلام در میدان واقعی رزم شرکت کردند و حال و هوای شب عملیات را در دل شب تجربه نمودند.

سلام بر نیروی انتظامی شهرستان کلات بویژه فرمانده بسیجی و با اقتدارشان جناب سرهنگ شفایی که در تمام مدت رزمایش همدوش بسبجیان حضور داشتند.

 سلام و درود بر همه مسوولین شهرستان، کارمندان و فرهنگیان عزیز که در رزمایش اقتدار همراه با بسیجیان بر شکوه این مراسم افزودند بویژه امام جمعه انقلابی و محبوب حجت الاسلام صاحبی، فرماندار بسیجی جناب آقای مهندس ناصری و معاون محترمشان جناب آقای آراسته که هماهنگی ادارات را نیز برای پشتیبانی رزمایش برعهده داشتند و همچنین دادستان محترم جناب آقای علیزاده.

همکاری و پشتیبانی ادارات محترم شهرستان در این رزمایش بسیار چشمگیر بود، بویژه ادارات برق، اب و فاضلاب، راه و ترابری، بهداشت و درمان و... که صمیمانه سپاسگزارم.

ازهمه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در راس آن‌ها، سردار رشید اسلام مجید حسن زاده که با قدومشان یاد و نام شهدایی که در زمان دفاع مقدس در پادگان قدس آموزش می‌دیدند را زنده کردند و به شکوه و عظمت رزمایش افزودند سپاسگذارم  و خدا را به نعمت وجود این عزیزان شکرگزاری می‌نمایم.

توفیق همگان را از خدای متعال مسئلت مینمایم.

خادم شما در سپاه ناحیه کلات
محمد شریف
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار