مسئول بسیج جامعه زنان کردستان از برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول بسیج جامعه زنان کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: زنان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی پا به پای مردان در پشت جبهه‌های جنگ و حتی گاهی در خط مقدم در راستای دفاع از انقلاب و کشور تلاش کردند ودرپشتیبانی و حمایت روحی و معنوی زنان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان داشته و خیمه‌ی دفاع مقدس برای شیر زنان سکوی پرواز بود تا دنیا بفهمد زنان عرصه‌ی خون و قیام به مقتدای خود ابا عبدالله حسین (ع) اقتدا کرده اند.

وی گفت: زنان شجاع ما در آن دوران، حماسه سازان گمنامی بودند که درس شجاعت و ایثار را به فرزندان و همسران خود آموختند و آنان آیینه‌ی تمام نمای ایثار و از خود گذشتگی هستند که با تقدیم خون پاکشان این مهم را به جهانیان اثبات کردند.


مسئول بسیج جامعه زنان کردستان اظهار کرد: خاطره‌ی ۸ سال دفاع مقدس تجربه‌ی به یاد ماندنی وسیعی است که در آن دوران دلیر مردان و شیر زنان حماسه آفریدند


اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه‌ی متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان


وی تصریح کرد: به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برنامه‌ی متنوع در استان کردستان اجرا می‌شود که سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسمات ادعیه، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس، نهضت روشنگری، زنگ مقاومت، کارگاه آموزشی خانواده مقاومت، کارگاه آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و ... از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.


وی از برگزاری برنامه‌ی شاخص این ایام اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر با همکاری بنیاد حفظ آثار در سالن شهدای کمنام سنندج برگزار می‌شود.



وی ادامه داد: در این همایش از ۱۰ نفر از بانوانی که به صورت مستقیم در جبهه‌ها حضور داشتند و با در عرصه یپشتیبانی فعالیت می‌کردند تجلیل بعمل می‌آید.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات