خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: توسعه ورزش با جدیت دنبال شود چرا که ایمان و علم بدون سلامت جسمانی به جایگاه والای خود نمی‌رسد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور، به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران استان قزوین در بازی‌های آسیاسی اشاره کرد و افزود: به مدیران ورزش استان و ورزشکاران عزیز که در سطوح بین‌المللی افتخار آفرینی کردند تبریک می‌گویم و همه مردم قدردان تلاش‌های آنها هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه ورزش را که در دین جایگاه ویژه دارد، بیش از پیش جدی بگیریم و همواره برنامه‌ها به سمتی باشد که سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد و این امر با توسعه ورزش‌های همگانی محقق خواهد شد.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه روحیه جوانمردی در دین بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوانمردی برای ورزشکاران ما در اولویت است چرا که دین و قرآن از ما جوانمردی را می‌خواهند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس که تلاش‌های زیادی برای پیروزی انقلاب و حفظ آن متحمل شدند، صاحب روحیه جوانمردی بودند و به همین خاطر در مقابل ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کردند.
وی تأکید کرد: جوانمردی سن و جنس نمی‌شناسد و همه انسان‌ها در هر سن و سال و با هر جنسیتی می‌توانند جوانمرد باشند و حضرت زینب (س) نمونه‌ والایی از جوانمردان عالم بود که در مقابل ظلم و جور زمانه خود ایستادگی کرد.
آیت‌الله عابدینی در پایان گفت: امیدوار هستیم با همراهی مدیران ورزش استان هر روز بیش از پیش شاهد تقویت روحیه جوانمردی و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه باشیم چرا که ایمان و علم بدون سلامت جسمانی به جایگاه والای خود نمی‌رسد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها