فرمانده سپاه استان البرز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری رزمندگان دفاع مقدس را از دیگر عوامل شکست دشمن برشمرد و گفت : تا زمانی که این مهم در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل بوده و مهم‌ترین پیام و وصیت شهیدان پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم پنجمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در کرج برگزار شد ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: شهدای ما مسیر امام حسین (ع) را ادامه داده اند.

ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری رزمندگان دفاع مقدس از عوامل شکست دشمن بود
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران زاده محرم و صفر است، گفت: شهدا مظهر اقتدار این کشور هستند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن از نیروی نظامی ما شاید نترسد ولی از فرهنگ شهادت می ترسد.

سردار مولایی در ادامه به رابطه کربلا و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همیشه به دنبال این بوده است که فرهنگ شهادت را از بین ببرد. این در حالی است که رمز موفقیت رزمندگان ما تاسی از اهداف امام حسین (ع) است.

وی اضافه کرد: منشا قدرت رزمندگان ما از شیعه بودن و ولایت پذیری نشات می گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن همیشه مغلوب فرهنگ شهادت ما است، تاسی از امام حسین (ع) باعث شد که جنگ هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و وجبی از خاک را به دشمن ندهیم.

سردار مولایی به درس های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی اگر فراموش شود، سیلی خوردن حتمی است. هروقت روزهای جنگ و رشادت های رزمندگان را فراموش کنیم، سیلی می خوریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اختلاف افکنی های بنی صدر در روزهای اولیه جنگ، گفت: هدف بنی صدر به عنوان فرمانده کل قوا اختلاف افکنی بود، به طوری که در ۹ ماهه نخست جنگ چهار عملیات انجام شد که همه به شکست منجر شد.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه به عزل بنی صدر اشاره کرد و گفت: با عزل وی، وحدت جای اختلاف را گرفت، ما توانستیم در فاصله زمانی ۹ ماه، چهار عملیات را با پیروزی انجام دهیم و ۹۰ درصد خاک خود را از دشمن بگیریم.

سردار مولایی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه هر زمانی که به وحدت رسیده ایم کارهای بزرگی انجام داده ایم، گفت: با حزب گرایی نمی توانیم مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه قطع امید از دشمن یکی از درس های مهم دفاع مقدس است، گفت: هر زمانی که به دشمن امیدوار شده ایم شکست خورده ایم.

فرمانده سپاه استان البرز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند که به آمریکا و اروپا اعتمادی نیست. این نکته مهم باید همیشه مدنظر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها