با هدف آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن؛
مسئول بسیج کارگری ایرانشهر از برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار خبر داد و گفت: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در واحدهای تولیدی این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۱۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

مهدی سنچولی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر گفت: هدف از برگزاری رزمایش شیف ایثار کمک در  راستای حمایت از کالای ایرانی است.
 
وی  افزود: کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.
 
سنچولی ادامه داد: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار  بیستم شهریور ماه همزمان با روز قشر بسیج کارگری در کارخانه‌های تولیدی ریسندگی و بافندگی بافت بلوچ و ایران کولای ایرانشهر برگزار شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در این رزمایش  ۳۵ نفر از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد‌های تولیدی تحت عنوان "شیفت ایثار" خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور یافته و در زمینه‌های تعمیر و نگهداری، تولید  فعالیت کردند.

این مسئول تصریح کرد: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات