خبرهای داغ:
توسط مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

اهم اقدامات اردوهای جهادی تبیین شد

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین: خدمت رسانی در بخش عمرانی و آموزش، خدمات رسانی، بسته های حمایتی، غذایی پوشاک و لوازم التحریر، تامین جهیزیه بهداشت و درمان و آموزش و فرهنگی مناطق محروم می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۱۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

حمیدرضا ایراندوست مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین, با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله ص اظهار داشت: اردوی های جهادی یک سه هفت و ده روزه از ابتدای سال شروع شده و از نهم تا ۲۹ شهریور در قالب رزمایش محمد رسول الله فعالیت بیشتری داشته است.
وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی که مزین بنام شهدا می باشند در شهر های اقبالیه، محمود آباد، کوهین، طارم، الموت، چوبیندر و اقبال شرقی مشغول به خدمت رسانی هستند.
ایراندوست با اشاره به خدمات دهی اردوهای جهادی گفت: خدمت رسانی در بخش عمرانی و آموزش، خدمات رسانی، بسته های حمایتی، غذایی پوشاک و لوازم التحریر، تامین جهیزیه بهداشت و درمان و آموزش و فرهنگی مناطق محروم می باشد.
این مسوول یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی، دانش آموزی، طلاب و ورزشکاران این ناحیه دراین اردوهای جهادی حضور پر رنگ و همکاری خوبی دارند.
مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در ادامه یاد آور شد: امروز بسیج علی رغم همه هجمه ها، در همه عرصه های مورد نیاز کشور توانسته ایران اسلامی را در جهان سربلند کرده و از وابستگی به قدرت های جهان بی نیاز کند و بدون شک تحریم های جدید هم نمی تواند مردمی که تفکر بسیجی دارند را به زانو درآورد.
وی برگزاری رزمایش خدمت را در راستای محرومیت زدایی و با هدف امید بخشی به جامعه عنوان کرد و افزود: هدف این رزمایش بهبود وضعیت معیشتی، اجتماعی، سلامت و رفاه مردم است که مباحث آموزشی، کارآفرینی و اشتغال در کنار آن گنجانده شده است.
4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها