خبرهای داغ:
علی مطهری اعلام کرد به دلیل وجود نظارت استصوابی نمایندگان مجلس به شفافیت آرا رای منفی دادند.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۰۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

خبرگزاری بسیج قزوین: مجلسی که نواب رییسش با اصول قانون اساسی سر ستیز داشته باشد، نمی توان انتظار داشت که پنهان کاری را از دستور کار خارج کند، تمام قراردادهای دولت تدبیر و امید به لطف مجلس غیر شفاف محرمانه تلقی می شود.
چون نظارت استصوابی هست شخصی مانند علی مطهری وارد مجلس شده است حال اگر این نظارت نبود الان احمدی نژاد وارد انتخابات می شد و به عنوان نفر اول رای مردم را جذب می کرد!
آن وقت سهم خواهی اصلاحات برای همیشه به تاریخ می پیوست. آقای مطهری مطمئن باشید اگر نظارت استصوابی نبود امروز شما در جمهوری اسلامی هیچ کاره بودید، تنها حسن نظارت استصوابی این است که افرادی مانند حسن روحانی،خاتمی،هاشمی را ۴۰سال در راس مدیریت کشور حفظ کرده است، اگر نظارت استصوابی نبود امروز شعار رضا شاه روحت شد به حقیقت پیوسته بود!
نظارت استصوابی بوده که در مجلس ششم طغیان و براندازی را کلید میزنند و ۱۳۴نماینده مجلس پناهنده آمریکا می شوند.
امروز انقلاب اسیر دست شماست و هرناکارآمدی که هست باید پاسخگو باشید، دلار ۲۵۰۰تومانی در دولت احمدی نژاد را با نقدینگی ۴۶۰هزار میلیارد تومان فاجعه می دانستید اپا دلار ۱۶۰۰۰تومانی و نقدینگی ۲تریلیون تومانی را نادیده می گیرید و سکوت اختیار کردید.
نظارت استصوابی را باید تندتر کرد که بیش از ۱۰۰مسئول تابعیت دوگانه نداشته باشند که با چپاول ثروت و بیت المال به راحتی در ینگه دنیا به چرا مشغول شوند.
آقای مطهری نشانه های از شهید بزرگوار در شما دیده نمی شود، نمایندگانی که به شفافیت آرا رای ندادند به خاطر نظارت استصوابی نبود بلکه تنها به دلیل ترس از محاکمه مردمی در انتخابات بود که ندانند چه دسته گلی به آب دادند.
نماینده ای که در کوچه و خیابان و راهروهای مجلس راه می افتد تا برای نرگس محمدی و سایرین امضا جمع کند، در برابر سوال و استیضاح وزرا کاملا خنثی و صد درصد موافق بوده گویا در این مملکت هیچ اتفاقی نیفتاده است.
برخی از نمایندگان هم در لیست جمابتان علیه دولت و وضعیت فعلی نطق می کنند اما امضا های خود را پس می گیرند.
نمایندگانی که با نظارت استصوابی مشکل دارند متعهد به قانون اساسی نیستند و همان بهتر که در دام نظارت گرفتار شوند.
شفافیت به معنای اتاق شیشه ای عملکرد شما نمایندگان است اما دور خود حصار چین کشیدید و در تریبون ها خودتان را به جای عملکردتان نمایان می کنید!
حمله به شورای نگهبان و نظارت استصوابی بسیار جالب است و نشان می دهد بع دلیل عملکرد برخی نمایندگان در آینده غزل خداحافظی را باید بخوانند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها